A termékeladásokon túl tudástranszferre is törekszik az UBM

Az UBM csoport hazánk 100%-ban magyar tulajdonú, piacvezető takarmánygyártója, gabona és fehérjekereskedő cégcsoportja. A 30. Alföldi Állattenyésztés és Mezőgazda Napok termékdíjátadóján a nagydíjat is ők kapták a tejelőtehenek pálmaolajmentes takarmányozásának és az ezt tanúsító védjegy kidolgozásáért. Ennek apropóján Bustyaházai Lászlóval, a cégcsoport ügyvezető igazgatójával beszélgettünk. […]

Tovább…

5 szakember a takarmányipar következő 5 évéről

Az elmúlt hónapok elszálló inputköltségei nehéz helyzetbe hozták a hazai takarmány- és takarmánykiegészítő gyártókat, -forgalmazókat és az állattartókat is. Ráadásul nagy rajtuk a nyomás a fenntarthatósági elvárások térnyerése miatt is. Éppen ezért megkérdeztünk öt érintett cég képviselőjét, hogy szerintük hogyan fog megváltozni a takarmányok összetétele a következő 5 évben, milyen egyéb trendek várhatók az iparágukban, mik lesznek a legelterjedtebb fehérjeforrások, és végezetül arra kértül őket, hogy mutassák be cégük egyik leginnovatívabb termékét. Válaszaikat az alábbiakban olvashatják. […]

Tovább…

Fenntartható növekedést tervez az UBM Cégcsoport

Sikeres időszakot tudhat maga mögött az UBM Csoport: a nagydíjat és egy első díjat is elnyertek a nemrég véget ért 30. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazdasági Napok termékpályázatán. Nemrég részesedést szereztek a Mangal Ilona Sertéshizlalda Kft.-benc, így az élőállat termelésben is megjelent a cégcsoport. A terjeszkedéssel és a kapcsolódó tervezett beruházásokkal a cégcsoport tovább erősítheti pozícióit a magyar állattenyésztésben. Ezen apropóból Dr. Zoltán Péterrel az UBM Feed tanácsadójával beszélgettünk. […]

Tovább…

Harmadával növekedett hazánk piacvezető takarmánygyártó cégcsoportja, a Budapesti Értéktőzsde egyetlen agráripari cége

Történetének legjobb félévét zárta a 2022/23-as üzleti év első hat hónapjában a hazánk legnagyobb takarmánygyártó vállalatának számító UBM Csoport. A 2022. július 1-től december 31-ig tartó időszakban 122,67 milliárd forintos árbevételt és 6,00 milliárd forint EBITDA-t termelt, ráadásul eredményességi soron is erősödni tudott a vállalatcsoport, ugyanis ezzel párhuzamosan adózott eredményét 1,89 milliárd forintra növelte. […]

Tovább…

Tudás- és adatalapú takarmányozás segíti a hatékony termelést

Hódmezővásárhelyen, a 29. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállítás és Vásár helyszínén készítettünk interjút Varga Gáborral. Az UBM Csoport vezérigazgató-helyettese, a takarmány üzletág vezetője többek között arról is beszélt, miben és hogyan tudnak segíteni a magyar állattartóknak a költséghatékony termelés érdekében. […]

Tovább…

Együttműködéseken át – az UBM sikersztorija folytatódik

Nem mindennapi történet az UBM-é, amely vállalat átgondolt stratégia mentén a kezdeti szójakereskedelmi tevékenységből kiindulva mára a hazai takarmányipar megkerülhetetlen szereplőjévé vált. És a magyar sikersztori folytatódni látszik, most már egész Közép-Európát célozzák meg. A kezdetekről, a jelenről és a jövőbeni tervekről Varga Gáborral, az UBM vezérigazgató-helyettesével, a Magro.hu beszélgetett. […]

Tovább…

Szegeden gyültek össze a baromfitartók az UBM Baromfi Szakmai Napján

Nagy érdeklődés mellett, 224 üzleti partner részvételével zajlott le május 8-án a szegedi Novotel Hotelben az UBM Baromfi Szakmai Nap. A plenáris ülésén és két szekciójában elismert hazai- és külföldi szakemberek előadását hallhattuk az állatitermék-termelésről, a baromfiágazat, a takarmánygyártás világpiaci tendenciáiról, a brojler-, a tojótyúk-, valamint a víziszárnyasok takarmányozásának, tartásának újdonságairól, az időszerű baromfiegészségügyi kérdésekről és az UBM baromfitakarmányozási stratégiájáról. […]

Tovább…