Együttműködéseken át – az UBM sikersztorija folytatódik

Nem mindennapi történet az UBM-é, amely vállalat átgondolt stratégia mentén a kezdeti szójakereskedelmi tevékenységből kiindulva mára a hazai takarmányipar megkerülhetetlen szereplőjévé vált. És a magyar sikersztori folytatódni látszik, most már egész Közép-Európát célozzák meg. A kezdetekről, a jelenről és a jövőbeni tervekről Varga Gáborral, az UBM vezérigazgató-helyettesével, a Magro.hu beszélgetett. […]

Tovább…

Új szójapiac meghódítására készül az USA

Az észak-amerikai termelők és kereskedők sokáig abban bíztak, hogy Kína “kiéheztethető”. Azonban Ázsiában az emberek nem lázadtak fel a szolgáltatások romló színvonala miatt. Ráadásul ilyenkor a piac átrendeződik, az elvesztett területeket pedig alig lehet visszahódítani. Ennek következménye, hogy egy Szingapúrban megtartott mezőgazdasági együttműködési konferencia résztvevői máris azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy az USA és Délkelet-Ázsia szorosabb kereskedelmi kapcsolatokat építsen ki. […]

Tovább…