Szintet ugrott a magyar borkampány külföldön: új módszerrel népszerűsítik a hazai borvidékeket

A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum. A videók célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek készült sorozat elsősorban az exportfejlesztést segíti. Főként a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek szól, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér. […]

Tovább…

Megérkezett a Nagy Bor Teszt, ezzel mérik a vásárlói szokásokat

Harmadszor indult el az ország legnagyobb online boros felmérése, a Nagy Bor Teszt. A kutatók az internetet használók borvásárlási és borfogyasztási szokásait vizsgálják. A teszt alapján otthon és vendégségben fogy a legtöbb bor, A száraz borok a legnépszerűbbek, azonban még mindig sokan keresik az édes vöröseket. A borválasztás során pedig sokat számít a bor származási helye, a borvidék. […]

Tovább…

Megjelent a Pezsgő- és aszúkiválóságok könyve

Az Országkóstoló sorozat keretében megjelent a Pezsgő- és aszúkiválóságok könyve, amely a két kategória legjobb hazai tételeit mutatja be részletesen magyar és angol nyelven. A legjobb magyar pezsgőket és tokaji aszúkat összegyűjtő kiadvánnyal a fehérborok, a vörös- és rosé borok, valamint a pálinkák kötetei után teljessé vált a sorozat. […]

Tovább…