Szintet ugrott a magyar borkampány külföldön: új módszerrel népszerűsítik a hazai borvidékeket

A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum. A videók célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek készült sorozat elsősorban az exportfejlesztést segíti. Főként a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek szól, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér. […]

Tovább…

Fontos változás lesz a John Deere vezetőségében

Nyugdíjazását kérte Denny Docherty, a John Deere mezőgazdasági és környezetápolás technikai gépek üzletág 2. kereskedelmi régiójának értékesítési és marketing részlegének alelnöke. Utódja Alejandro Sayago, aki 2020. október 1-től tölti be ezt a tisztséget és látja el az azzal járó feladatokat. A mexikói származású szakember új szerepkörében is tovább vezeti a régió Növekvő idő stratégiájának megvalósításáért felelős csapatát, így biztosítva az intelligens ipari működési modell sikeres megvalósítását. […]

Tovább…