Szűrők
Találatok száma: 8
Kategóriák:
Dátum
Partnerhírek
Partner

Kertészeti növényvédő gépek, szárzúzók és traktoros villásemelők a Nobilitől

2024.07.25.

A Nobili név említésekor ma már mindenkinek a tradicionálisan jó minőségű, megbízható gépeik jutnak az eszébe. A gyár története 1945-ig nyúlik vissza, amikor a gépesítés még gyerekcipőben járt. Ekkor kezdődött a gépgyártás az olaszországi Molinellában - Efrem Nobili elképzelései szerint. A gyár ma is családi tulajdonban van, önállóan fejleszt és gyárt, a világ szinte minden országában jelen van. A Nobili szárzúzókat, vontatott és függesztett permetezőket és különböző szállító-anyagmozgató eszközöket készít. Hazánkban több mint 60 éve érhetők el a termékei.

Partner

Kukoricakrízis: súlyos aszály és kánikula fenyegeti a termést - beszámoló a földekről

2024.07.23.

Az egyesület a múlt héten összesen 10 gazdát látogatott meg, amely találkozók során azt tapasztalták, hogy a kukorica rendkívül változatos képet mutat az országban, a talajadottságoknak és a területen tapasztalt időjárási viszonyoknak megfelelően. Ezzel együtt a többhetes kánikula sehol sem tett jót a kultúrának, amelynek hatását az idei termésre vetítve Csepregi Attilával, a Lajoskomáromi Agrár Cégcsoport ügyvezetője boncolgatta.

Magro.hu Piactér

Több mint 3.300 hirdetés 89 kategóriában!

Megnézem a hirdetéseket

Magro.hu Piactér

Több mint 3.300 hirdetés 89 kategóriában!

Megnézem a hirdetéseket

db/oldal

A magyar élelmiszeriparról és az agrárgazdaságról is beszélt Giczi Gergely

2024.05.18.

Magyarország az agrárgazdaságot tekintve is exportorientált országnak számít. Ennek ellenére az élelmiszeripar sok kritikát kap, hogy nem versenyképes és az élelmiszerárak is magasak. Mi hozhat áttörést, hogy az itthon gyártott termékekhez a magyarok is szívesebben nyúljanak? Erről beszélt Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese.

Közel 1 milliárd forint is segített, hogy 5-ről 7 kilogrammra nőtt a magyarok halfogyasztása

2023.08.18.

A 950 millió forintos összköltségből megvalósuló "Kapj rá" marketingprogramnak számokban is kifejezhető hatása van: több halat esznek a magyarok. A hazai éves halfogyasztás fejenként öt kilogrammról közel hét kilogrammra emelkedett.

Magyar borral szebb az ünnep: minőségi hazai italok fogyasztására biztat az Agrármarketing Centrum

2021.12.23.

„Magyar borral szebb az ünnep!” – szlogennel népszerűsíti a minőségi borok fogyasztását a Karácsony időszakában az Agrármarketing Centrum. Az ünnepi borkampány része a megfelelő bor-étel párosításoknak és a magyar borvilág változatosságának bemutatása, és mindannak az áldozatos munkának a megismertetése, amelyet a borászok egész évben tesznek a minőségi magyar borok készítése érdekében. Az ételpárosítások fontosságát is kiemelték.

Szintet ugrott a magyar borkampány külföldön: új módszerrel népszerűsítik a hazai borvidékeket

2020.12.19.

A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum. A videók célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek készült sorozat elsősorban az exportfejlesztést segíti. Főként a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek szól, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér.

Megállapodott a bank, a marketing központ és az OMME: kampány indul a magyar méhészetért

2020.09.02.

Stratégiai megállapodást írt alá az Agrármarketing Centrum, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület és a Takarékbank. Az összefogás és társadalmi kampány célja, hogy felhívják a figyelmet a méhek ökológiai fontosságára, javítsák a mintegy 20 ezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat gazdasági helyzetét és versenyképességét, illetve ösztönözzék a hazai mézfogyasztást. A pénzintézet kaptárakat és méhcsaládokat is vett.

Több okból is támogatják a tej és tejtermékek fogyasztását

2020.06.05.

Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése. Az idei tejkampány célja kettős, mert a fogyasztásösztönzésen túl hangsúlyos szerepet kap a fogyasztói edukáció is. A magyar lakosság átlagos tejfogyasztása tejegyenértékben számítva ugyanis mindössze 165 kg/fő/év, amely az Európai Unió átlagának (250 kg) kétharmadát sem éri el.

Egy agrármarketing pályázat benyújtási határideje meghosszabbodott

2017.10.01.

Október 6-ig meghosszabbította az Agrármarketing Centrum (AMC) a szeptember 4-én meghirdetett közösségi agrármarketing pályázatok benyújtási határidejét.

Hirdetésfeladás