Magyar borral szebb az ünnep: minőségi hazai italok fogyasztására biztat az Agrármarketing Centrum

„Magyar borral szebb az ünnep!” – szlogennel népszerűsíti a minőségi borok fogyasztását a Karácsony időszakában az Agrármarketing Centrum. Az ünnepi borkampány része a megfelelő bor-étel párosításoknak és a magyar borvilág változatosságának bemutatása, és mindannak az áldozatos munkának a megismertetése, amelyet a borászok egész évben tesznek a minőségi magyar borok készítése érdekében. Az ételpárosítások fontosságát is kiemelték. […]

Tovább…

Szintet ugrott a magyar borkampány külföldön: új módszerrel népszerűsítik a hazai borvidékeket

A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum. A videók célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek készült sorozat elsősorban az exportfejlesztést segíti. Főként a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek szól, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér. […]

Tovább…

Megállapodott a bank, a marketing központ és az OMME: kampány indul a magyar méhészetért

Stratégiai megállapodást írt alá az Agrármarketing Centrum, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület és a Takarékbank. Az összefogás és társadalmi kampány célja, hogy felhívják a figyelmet a méhek ökológiai fontosságára, javítsák a mintegy 20 ezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat gazdasági helyzetét és versenyképességét, illetve ösztönözzék a hazai mézfogyasztást. A pénzintézet kaptárakat és méhcsaládokat is vett. […]

Tovább…

Több okból is támogatják a tej és tejtermékek fogyasztását

Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése. Az idei tejkampány célja kettős, mert a fogyasztásösztönzésen túl hangsúlyos szerepet kap a fogyasztói edukáció is. A magyar lakosság átlagos tejfogyasztása tejegyenértékben számítva ugyanis mindössze 165 kg/fő/év, amely az Európai Unió átlagának (250 kg) kétharmadát sem éri el. […]

Tovább…

Sok magyar terméket vesznek meg a japánok: keresett a liba- és kacsahús, a méz és a bor

A világ egyik legnagyobb Élelmiszer és Ital Szakkiállítása a FOODEX Japan, amelyen immár 12. alkalommal szervezett közösségi magyar megjelenést az Agrármarketing Centrum. A 2019. március 5-8-ig tartó, kizárólag szakmai látogatóknak nyitott eseményen 14 magyar kiállító mutatkozott be. Ők az ázsiai piacon népszerű és jól eladható termékekkel – liba- és kacsahús, likőrök, mézek, borkülönlegességek, fagyasztott élelmiszerek – várták az érdeklődőket. A tokiói esemény az ázsiai térség egyik legnagyobb élelmiszerágazati rendezvénye, amelyen tavaly 83 ország közel 3500 kiállítója mutatta be termékeit a közel 73 ezer látogatónak. A FOODEX Japan Nemzetközi Élelmiszer és Ital Szakkiállítás 162 négyzetméteres magyar standján idén 14 kiállító mutatkozott […]

Tovább…