A koronavírus járvány sok magyar vásárló számára hozta el a tudatosság idejét a vásárlásoknál is. Rájöttek, hogy amikor a korlátozások miatt a kedvenc éttermük, márkájuk, vagy kisboltjuk fennmaradása a tét, azzal tudják segíteni a vállalkozást, ha ott költik a pénzüket. Sokan tudatosan előnyben részesítik a hazai termékeket. Ennek hátterében sok különféle ok áll a lokálpatriotizmustól kezdve, a karbonlábnyom csökkentésén át a spórolásig. De vajon mennyi magyar áru van az üzletláncok kínálatában? […]
Címke: Tesco
Veszélyes sárgabarackot vontak ki a forgalomból
Láthatóan jól működik az Európai Unió gyorsvészjelző rendszere. Itt jelezte ugyanis a lengyel hatóság, hogy veszélyes, aszalt sárgabarack tételt fedeztek fel. A káros termékből hazánk boltjaiba is került. […]