Hírnévmenedzsment Aranydíjat nyert a PR Excellence Hungary Award kiíráson a MATE

A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. Az agrárkarriert népszerűsítő és pályaválasztást elősegítő, „Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z és α-generáció körében” című, 2022. évi kampány megvalósítását 292 munkatárs és 185 hallgató segítette.

A Magyar Public Relations Szövetség által létrehozott PREXA díj célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat – írta a MATE. Továbbá a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek, mely területen a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.

A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, a MATE képviseletében Pusztay Gabriella, az intézmény médiaközpontjának vezetője (jobbra) vette át
A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, a MATE képviseletében Pusztay Gabriella, az intézmény médiaközpontjának vezetője (jobbra) vette át

Nagyszabású programmal jelentkeztek, aranyat nyertek

A MATE az általános hírnévmenedzsment kategóriában jelentkezett a tavalyi esztendőben végzett hallgatótoborzó és képzéseket népszerűsítő kommunikációs tevékenységével. A részvétel alapvető feltétele az volt, hogy az egyetem legalább 6 hónapon keresztül végezzen több PR-szakterületre kiterjedő tevékenységet, amely mérhetően hozzájárul az intézmény reputációjához, annak javításához, a hírnév fejlesztéséhez és megőrzéséhez.

Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség
Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség

A PREXA díjra 83 pályamunka érkezett be, melyből az előzsűri 46 döntőst választott ki, többek között a Magyar Telekom, a MasterCard, a Nestlé Hungária, a Szerencsejáték Zrt. és a Vodafone Magyarország kampányát. A kiválasztott pályázók, így a MATE is, a főzsűri előtt mutatták be kampányaikat. Az általános hírnévmenedzsment kategóriában az előzetes szigorú zsűrizést követően a MATE elnyerte az aranydíjat.

A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije 12 kategóriában 19 kampányt díjazott - az MPRSZ Prexa díjátadó a Telekom Székházban volt
A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije 12 kategóriában 19 kampányt díjazott – az MPRSZ Prexa díjátadó a Telekom Székházban volt

A MATE az első magyar egyetem, amely ilyen erős összehangolt kampányt alkalmazott az agrárpálya repozicionálásáért a Z és α-generáció körébena nemzetközi trendekbe illeszkedő élményalapú, tudománynépszerűsítő kommunikációval. Interaktív tudománynépszerűsítő programjaink és folyamatos, erős sajtókommunikációnk hatására egyre többen ismerik fel, hogy az agrárpálya tele van high-tech eszközökkel, ami a fiatalok számára izgalmas életpályát és biztos megélhetést jelent. Ezt bizonyítja az is, hogy az idei normál felvételi eljárásban több mint 40 százalékkal többen adták be jelentkezésüket a MATE képzéseire, mint az előző évben” – mondta Dr. Gyuricza Csaba rektor.

Az oklevél – fotó: MATE
Az oklevél – fotó: MATE

A pályázat számai és eseményei

A MATE minden intézetét megmozgató kommunikációs kampány során 11 országos hírű és jelentőségű programon több mint 50 ezer embert értünk el. A Médiaközpont által összefogott interaktív, élményalapú programokat olyan fesztiválokon is bemutattuk a Z- és α-generáció tagjainak, szüleiknek, tanáraiknak és a széles nagyközönségnek, mint az EFOTT, az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok, a Pápai Expo és Agrárpiknik, a Nemzetközi Természetfilm Fesztivál, a NAK Szántóföldi Napok és AgrárGépShow, a DUE Sajtófesztivál, a Földgömb Fesztivál, az ÖKO forradalom, a Bábolnai Gazdanapok, a Lányok Napja Fesztivál vagy a KÁN Egyetemi Napok. Továbbá a MATE Médiaközpontja a tavalyi évben több mint 100 sajtóközleményt adott ki, mellyel nem csak képzéseiket és campusaikat, hanem a MATE kutatásait, fejlesztéseit és innovációit is népszerűsítették. Szintén a high-tech agrárium népszerűsítését segítette a MATE szakmai támogatásával megvalósult Nagy Diák Agrárteszt 2., amelyen 402 iskolából több mint 16 ezer diák vett részt – közölték.

Share Button

Kapcsolódó cikkek

Aggasztó magyar kísérleti eredmény: háromszor, vag... A Szent István Egyetem és a WESSLING Tudásközpont kutatóinak köszönhetően egyértelműen bizonyítást nyert, hogy legalább háromszorosa, de akár 10-szer...
Egy új kezdettel ért véget a Szent István Egyetem ... Az egykori Szent István Egyetem jogutódjaként megalakult a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE). Az esemény sajtótájékoztatóján elhangzott,...
10 éven belül Közép-Európa elsőszámú agráregyeteme... 2021. február 1-jén létrejött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, amely közhasznú magán felsőoktatási intézményként folytatja működését. Az int...
MATE-DJP együttműködés jött létre a magyar mezőgaz... Szándéknyilatkozatot írt alá Gyuricza Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) megbízott rektora és a Digitális jólét program (DJP) sza...
Mi a különbség? Kétféle kajszibarack cefréből 5 kü... Mi a különbség az olasz grappa és a törkölypálinka között? Mi történik, ha ugyanabból a kajszicefréből 5 különböző főzőberendezéssel készítenek párla...
Magyar kutatási eredmény segíthet a citromfű növén... A fajtaválasztásnak növényvédelmi szempontból fontos szerepe van, ugyanakkor a betegség-ellenállóságra a gyógynövények nemesítése során jelenleg kevé...