Kedves Olvasó!
Sok szeretettel köszöntöm a Magro.hu online piactér MagroBlogjában!
Mától az Agrárkommunikáció nevű rovatban az én gondolataimat is olvashatják, elsősorban az agrár- és élelmiszeripari szervezetek stratégiájáról, marketingjéről, kommunikációjáról és szervezetfejlesztési lehetőségeiről. De írni fogok
- a nyertes pályázatok disszeminációjáról,
- a szektorban/ágazatban megjelenő ötletek és innovációk sikerre viteléről,
- a hazai és külföldi gyakorlati példákról,
- valamint az agrárművészet (pl.: landart) különféle irányairól.
A tervek szerint a blogban átlagban kétheti rendszerességgel fogok egy témát bemutatni, ahol szükséges, a tájékozódás érdekében megadok további forrásokat, könyveket, jegyzeteket is.
Természetesen, az írások arra is szolgálnak, hogy Ön fontos témákkal kapcsolatban bővebb információt kérhet tőlem bármikor írásban és én megpróbálok a legjobb tudásom szerint válaszolni rájuk.
Ebből az apropóból fel is teszek egy kérdést:
mit jelent az Ön számára a disszemináció?
Nem a meghatározás fontos (a MagroBlogban is kerülni fogom az elméletet, és inkább a gyakorlatra fókuszálok), hanem az, hogy ha Önnek már sikerült egy pályázatot megnyernie, akkor hogyan boldogult vele, mire figyelt, mit rontott el, mit csinált volna másként.
Várom levelét e-mail-ben, hogy a következő alkalommal már a jó példákról, illetve a könnyen elkövethető hibákról, s azok orvoslásáról írhassak.
Dr. Kollár Csaba Phd.
Szerzőnkről bővebben a szakértőink oldalon talál információt (a szerk.)