Új arculattal és szlogennel ünnepli a márka 175. születésnapját a Massey Ferguson

A Massey Ferguson, az AGCO világmárkája frissíti a tripla háromszöges ikonikus logójának a megjelenését, illetve vadonatúj márkaidentitást is bevezet 2022-ben „Born to Farm” néven a cégalapítás 175. évfordulójának méltó megünneplésére.

– A Massey Ferguson élenjáró és megbízható gépeket gyárt az egész világ számára immár 175 éve. Kevés márka mondhatja el magáról, hogy ilyen régóta hatást tud gyakorolni a mezőgazdaság fejlődésére. A Massey Ferguson ténylegesen „Born to Farm”, tehát gazdálkodásra született – nyilatkozta Eric Hansotia, az AGCO Corporation elnök-vezérigazgatója.

Egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnének válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára
Egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnének válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára (Fotó: Pixabay)

Luis Felli, a Massey Ferguson rangidős alelnöke és általános igazgatója szerint – írja az agrarelet.hu – a vállalat ezekben az években átalakuláson esik át. Egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnének válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára. 

Valós időben tapasztalhatják meg a változást a vásárlók

Ezzel pedig profitot termelővé és fenntarthatóbbá teszik a vállalkozásokat. Ez a mindenhol megjelenő farmer-first (a gazdálkodók az elsők) vízió lehetővé teszi, hogy a Massey Ferguson vásárlói valós időben tapasztalhassák meg egy ilyen történelmi márka egyedi és világméretű átalakulását.

2022 lesz az éve a Massey Ferguson új globális márkájának – teszi hozzá Francesco Murro, a Massey Ferguson globális marketingalelnöke és partnerségi vezetője.

Murro szerint az MF NEXT Concept 2019-es Agritechnikán való bemutatása óta gondolkoznak egy új logón.

A Massey Ferguson új korszakának a kezdete az MF 8S leleplezése volt 2020 júliusában. Ezt másfél év alatt számos új termék bevezetése követte, többek között a 2021. szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény is.

A november kiemelkedő hónap a márka számára. Ugyanis 63 évvel ezelőtt is ilyenkor jelentették be elődeik a jelenlegi márka megalakulását és ikonikus logóját is.

2022-ben ünneplik a 175. évfordulóját annak, hogy Daniel Massey megalapította első mezőgazdasági javítóműhelyét. Úgy érezték, hogy ez tökéletes alkalom a logó felfrissítésére, illetve egy új szlogen bevezetésére.

A legjobban felismerhető márkajelzés 1958 óta

A tripla háromszög egy nagyon erős logó. Már 1958 óta magával kíséri a Massey Fergusont. Az újratervezett logó az erős márkatörténelem és a friss értékek egyvelege. A háromszögek fedik egymást. Ez a gyártó, a gazdálkodók és a kereskedők között fennálló kölcsönös, előnyös és hosszan fenntartható bizalom és kapcsolódás kifejeződése – értékeli a formatervet Francesco Murro.

Ezt az új, könnyen áttekinthető logóverziót arra kívánják használni, hogy még inkább a márkához vonzzák az agráriumban dolgozókat – jobban mint eddig bármikor – annak érdekében, hogy Born to Farm családot alkossanak.

Megragadták a lehetőséget, hogy visszatérjenek egy letisztult megjelenéshez. Ez a mai kornak a legjobban megfelel. Ugyanakkor élettel is megtöltötték a formát azáltal, hogy a három háromszög metszi egymást, vizuálisan egy egységet alkotva.

Maga a forma egyszerű, masszív, könnyen érthető, és egyfajta állandó mozgást is kifejez. A letisztult kivitelezés a mai digitális világ velejárója. Így a logó tökéletesen megfelel annak az elvárásnak, hogy weboldalakon, okostelefonon, tableten, applikációkon és bármilyen okos eszközön, még akár a gépek saját belső digitális termináljain is szépen jelenjen meg.

Az új globális márkaidentitás 2022-es bemutatása

Az új logót fokozatosan és gyorsan fogják elkezdeni alkalmazni világszerte, először a digitális megjelenéseikben használva minden elkövetkező marketingkampányban. Az új logó bevezetésének a 175. évforduló ünneplése fog lendületet adni, ezt 2022 januárjában kezdték meg.

A logó tökéletesen megfelel annak az elvárásnak, hogy weboldalakon, okostelefonon, tableten, applikációkon és bármilyen okos eszközön szépen jelenjen meg
A logó tökéletesen megfelel annak az elvárásnak, hogy weboldalakon, okostelefonon, tableten, applikációkon és bármilyen okos eszközön szépen jelenjen meg (Forrás: Massey Ferguson)

A nagyközönség az új márkaidentitási elemeket 2022 első negyedévének végén láthatja majd először a helyi rendezvényeken.

Share Button

Kapcsolódó cikkek

Nagy traktor márkák évfordulói 2014-ben Kedvencek a világ körül és itthon. Több ezer mezőgazdasági munkában bizonyítottak sokak kedvenc traktorai, és évtizedek óta töretlenül építik és erősí...
Traktorral ment a Déli-sarkra a bátor nő Nem másé, mint egy nőé a dicsőség, aki traktorral hódította meg az Antarktisz kíméletlen hegyeit. A 38 éves holland Manon Ossevoort egy orosz kutatóál...
Hatalmas és bivalyerős! A Massey Ferguson valaha épített legerősebb és legnagyobb erőgépe az MF 8700-as. A típusból 5 szériát dobtak piacra, melyek 270-400 LE teljesítmény kö...
Kihirdették az Év traktora díj győztesét! A traktorok szerelmesei idén is nagyon várták a novembert. Ennek oka, hogy évről-évre ebben a hónapban hirdetik ki az Év traktora díj győztesét. Emell...
Nagy traktormárkák évfordulói 2015-ben Avagy, folytatjuk a szülinapos traktorok és cégek történelmének sorozatát. Több tíz éve bizonyítják rátermettségüket a földeken, sokakat még ma is akt...
A Massey Ferguson MF szériája a világ legnépszerűb... A mezőgazdasági gépek piacán a Massey Ferguson márkát senkinek sem kell bemutatni. Az ikonikus traktorokat és az ötletes mérnöki megoldásokat egyaránt...