Elkészült a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal új ügyfélszolgálati rendszere! A fejlesztésnek köszönhetően egyszerűbbé válik az ügyintézés, könnyebben visszakereshetőek lesznek az ügyfelekre vonatkozó régebbi adatok, tevékenységek, továbbá leegyszerűsödik a segítségnyújtás is!
Az MVH tájékoztatása szerint a fejlesztés célcsoportja a hivatal ügyfelei és azok, akik bármilyen formában támogatási lehetőségek után érdeklődnek a hivatalnál.
Ennek köszönhetően ugyanis a hivatal ügyfélszolgálata ezen túl még hatékonyabban tudja tájékoztatni őket a támogatási lehetőségekről. Ezen fejlesztésekkel az MVH a XXI. század korszerű információs és kommunikációs technológiai kihívásainak kíván megfelelni.
Az új ügyfélszolgálati rendszer ezentúl képes kezelni bármely kommunikációs csatornán érkező megkeresést, sőt, adott ügyfélre vonatkozóan minden folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít. Ez a funkció a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintését teszi lehetővé és a személyre szabott ügyféltájékoztatás és segítségnyújtás is egyszerűbbé válik.
Forrás: MVH