1. Regisztráció és Belépés

Belépés

Ha már van fiókja, kérjük, adja meg az e-mail címét és jelszavát a "Belépés" gomb alatt a főoldalon.

Regisztráció

Ha még nem regisztrált az agrár piacterünkön, kattintson a "Regisztráció" gombra a főoldalon, majd kövesse az utasításokat az új fiók létrehozásához.

2. Elfelejtett jelszó

Mit tegyen, ha elfelejtette a jelszavát?

Ha elfelejtette a jelszavát, akkor a “Belépés” gombra kattintás után írja be e-mail címét a megfelelő helyre, majd jobb oldalt kattintson az “Elfelejtett jelszó”-ra. Ekkor megjelenik egy felugró ablak, az alábbi üzenettel: “Kérjük, adja meg a regisztrációkor használt e-mail címét!” Írja be az e-mail címét, kattintson a “Küldés” gombra, és kövesse az e-mailben leírt utasításokat. Kattintson a jelszó emlékeztető e-mailben kiküldött linkre, a weboldalon adja meg az új jelszavát, erősítse meg, kattintson a “Jelszó létrehozása” gombra. Innentől az új jelszóval jelentkezhet be.

3. Termékek böngészése

Hogyan találhatja meg a megfelelő hirdetést?

A bal oldali menüsávon található kategóriák segítségével böngészhet a különböző termékkategóriák között. Használja a keresőmezőt a konkrét termékek gyors megtalálásához.

4. Termékek feladása

Hol töltheti fel hirdetését?

A Magro.hu főoldalán, a jobb felső sarokban található kék „Hirdetésfeladás” gombra kattintva egy új aloldalra jut, ahol megadhatja a hirdetése adatait.

5. A hirdetés adatainak megadása

Alapadatok

Az „Alapadatok” gombra kattintva megadhatja, hogy Ön kínál, tehát eladna, bérbe adna, keres, tehát venne vagy bérbe venne valamit. Itt állíthatja be azt is, hogy Ön gazdaként, kereskedőként vagy egyéb jogcímen tölti fel a hirdetését, tehát, ha nem gazdálkodik. Célszerű a „Belépés” gombra is rákattintani, mert így hirdetését társítani tudjuk a Felhasználói fiókjához, így azt később könnyebben megtalálja és tudja módosítani. Ha már korábban regisztrált a Magro.hu-ra, be kell írnia az ott megadott email címet és jelszót, valamint érdemes a „Belépve maradok” ablakot bepipálni, hogy a továbbiakban mindig belépett állapotban tudja használni a szolgáltatásainkat. Ha korábban még nem regisztrált, akkor kattintson a zöld „Regisztráljon!” feliratra és végezze el a regisztrációt egy email cím és jelszó megadásával. A hirdetés feltöltésének folytatása során adjon címet a hirdetésének. Ez a cím röviden tartalmazza a legfontosabb adatokat: hogy miről szól a hirdetés, hogy eladna vagy venne és hogy mi a meghirdetett dolog legfontosabb tulajdonsága. Az „Eladó kukorica” helyett többet mond, például az „Eladó szárított kukorica Vas vármegyében” cím. A „borjút vennék” helyett pedig a „Holstein bikaborjút vennék” cím. A hirdetés szövegében adjon meg minél több adatot az eladni vagy megvásárolni szándékozott terményről, állatról, gépről, … stb. A kék „Tovább” gombra kattintva a Kategória részre jut.

Kategória

Itt kell kiválasztania, hogy a meghirdetett termék milyen kategóriákba tartozik, például, Termény/Gabona/Kukorica. A kék „Tovább” gombra kattintva a Paraméterek részre érkezik.

Paraméterek

Itt állíthatja be elképzeléseit a termék árával kapcsolatban, a mennyiséget és a további jellemzőket. Megadhatja a termék helyét, és hogy milyen mértékben kíván részt venni a logisztikai folyamatokban. A kék „Tovább” gombra kattintva a Képek, videók részre érkezik.

Képek, videók

Itt képeket vagy videót tölthet fel a meghirdetett termékről. A kék „Tovább” gombra kattintva a Kapcsolati adatok részre jut.

Kapcsolati adatok

Itt megadhatja, hogy magánszemélyként vagy cégként hirdet, és hogy milyen telefonszámon, illetve email címen lehet kapcsolatba lépni Önnel. Ha még nincs fiókja, akkor itt létre is kell hozni egyet egy jelszó megadásával. A kék „Tovább” gombra kattintva a Hirdetés feladása rész következik.

Hirdetés feladása

Itt a kék „Feladom a hirdetést” gombra kattintva azonnal feladhatja hirdetését, de lehetősége van ezt később is megtenni, a „Később folytatom” gombra kattintva.

6. Hirdetések kiemelése, nagyobb elérés

Hol és hogyan emelheti ki hirdetését?

Egy hirdetését, közvetlenül annak feltöltése után, a „Hirdetés kiemelése” gombra kattintva tudja megtenni, vagy a képernyő jobbra oldalán, fent található „Fiókom” gombra kattintva, a Kiemelések menüpontban emelheti ki a feladott ajánlatait.

Hány hirdetést tölthet fel ingyenes a piactéren?

A regisztrált felhasználók 5 különböző hirdetést futtathatnak egyszerre ingyenesen a Magro.hu piactéren.

Milyen előfizetések közül választhat?

Ha a felhasználók ennél több hirdetést szeretnének egyszerre megjeleníteni az oldalon, ahhoz előfizetést kell vásárolniuk. Ilyen esetben 5-15-50-100-500 vagy akár 500-nál is több hirdetésük futhat párhuzamosan. A kívánt darabszámot egy csúszka segítségével állíthatják be. Az egyes előfizetések mellé a felhasználók havi szinten kiemeléseket is kapnak. Kiemelések száma és jellege a megvásárolt előfizetés típusa alapján változik. Arany előfizetés mellé jár a legtöbb kiemelés, az Ezüst mellé valamivel kevesebb, a Bronz előfizetéshez pedig még kevesebb kiemelés tartozik. Egy-egy előfizetés egy hónapra vagy egy évre szól. Érdemes az éves opciót megvásárolni, mert ehhez jelentős kedvezmény jár. Az előfizetéssel kiemelt hirdetéseket a Fiókom Hirdetéseim menüpontjában lehet nyomon követni.

Milyen egyszeri kiemelésekre van lehetősége a piactéren?

A rendszerben lehetőség van továbbá egyszeri (Bronz, Ezüst és Arany) kiemelést is vásárolni, melyeket egy-egy hirdetés kiemelésére lehet felhasználni. Ezzel több potenciális vásárlót érhetnek el és gyorsabban el tudják adni terményüket, jószágukat vagy gépüket, eszközüket. A Bronz kiemelést választva 3, az Ezüstöt 5, az Arany kiemelést választva pedig 10 napig emeljük ki a hirdetést, de lehetőség van ennél hosszabb időt is beállítani. Hosszabb idő választásakor a felhasználók kedvezményt kapnak. A kiemelt hirdetéseket szintén a Fiókom Hirdetéseim menüpontjában lehet nyomon követni.

7. Kiemelések, előfizetések és fizetési módok

Hol találja a piactéri előfizetési csomagokat?

Termékei feltöltése után, bejelentkezett állapotban tud előfizetést választani a főoldalon. Kattintson az oldalon jobbra fent a „Fiókom” gombra és válasszon előfizetési csomagjaink közül, amivel kiemeli a hirdetéseit a többi közül és hatékonyan kereskedhet. Elfogadott fizetési módok: bankkártya, Simple Pay, utánvét. Kérjük, győződjön meg róla, hogy a fizetési adatok helyesen vannak megadva a biztonságos tranzakcióhoz.

8. Termékek megvétele

Milyen csatornákon keresztül tudja megvenni a meghirdetett terméket?

Válasszon ki egy terméket, majd vegye fel a kapcsolatot a hirdetővel telefonon, vagy írjon neki üzenetet. Ha sokszori próbálkozásra sem tud kapcsolatba lépni a hirdetővel, keresse munkatársunkat.

9. A hirdetésfigyelő használata, előnyei

Mire való és hogyan használja a hirdetésfigyelőt?

Lehetősége van a Hirdetésfigyelő szolgáltatásunk igénybevételére, amely lehetővé teszi, hogy azt Önt érdeklő legújabb hirdetéseinkről értesüljön. A Hirdetésfigyelőt egyszerűen kérheti, amikor menti a keresését. Miután megadta a mentett keresés nevét, a rendszer elmenti a beállított szűrési feltételeket, és e-mailt küldünk, ha új, az Ön számára érdekes hirdetés érkezik.

10. Fiók kezelése, módosítási lehetőségek

Hogyan tudja módosítani az adatait, hirdetéseit?

A "Fiókom" menüpontban módosíthatja a személyes adatait, megtekintheti üzeneteit, és nyomon követheti a hirdetései állapotát, eredményeit.

11. Problémák és Panaszok

Hogyan jelezze, ha kérdése, vagy megjegyzése van?

Ha problémába ütközött az adás-vétellel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az alábbi elérhetőségek egyikén: Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 20 237 3805, email cím: ugyfelszolgalat@magro.hu

Hirdetésfeladás