Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata. Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a cég marketingvezetőjét kérdeztük, aki 2020 decemberétől koordinálja a regionális marketingstratégiát a Veszprém megyei, Pétfürdő központú vállalatnál.

Milyen változásokat hajtottak végre az elmúlt 14 hónap során?

A 2021-es év legjelentősebb marketing aktivitása az arculatváltásunk volt, amibe a Genezis logó frissítése, a dizájn megújítása és bevezetése tartozott. Ez utóbbi még most is folyamatban van regionális szinten. Fontos változás még, hogy a harmonizáció részeként az export országok képviseletei, a leányvállalatok a jövőben Genezis Trade cégforma alatt fognak működni. A vállalatunk 90 éves fennállásának és hagyományainak ünneplését kiemelt kommunikációs kampánnyal és Facebook nyereményjátékkal tettük emlékezetessé, továbbá az előző évekkel ellentétben visszatértünk az agrár szaksajtó platformjaira annak érdekében, hogy a Genezis márka imázsát megfelelő súllyal tudjuk támogatni. Ehhez elengedhetetlen az online és offline médiában való folyamatos jelenlét.

Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a Nitrogénművek Zrt. marketingvezetőjét kérdeztük - Fotó: Nitogénművek

Marketing stratégiánk alappillére, hogy elsősorban hasznos szakmai tartalmakat készítünk, mellyel az a célunk, hogy a termelők olyan, számukra releváns témákban kapjanak pontos tájékoztatást, amellyel növelhetik gazdálkodásuk hatékonyságát. A szakmai tartalmak főként a Nitrogénművek szaktanácsadó és termékfejlesztő kollégáinak javaslatait, ajánlásait és gyakorlati termékfelhasználási tapasztalatait tartalmazzák, amit a termelők jól be tudnak illeszteni a saját gazdálkodási gyakorlatukba. Az elmúlt több, mint egy évben a médiamixünket teljesen átdolgoztuk, elsődleges kommunikációs csatornánk ma már a social media, ahol elsősorban edukatív szakmai tartalommal érjük el a célcsoportunkat heti több alkalommal.

A piacvezető Genezis márka nem csak Magyarországon, hanem regionális szinten is egyedülállóan széles, prémium termékportfólióval rendelkezik, amely az elmúlt évek nagymértékű beruházásainak köszönhetően -2013-2018 között önerőből 110 milliárd forintos beruházást valósítottunk meg- magas minőségi szintet képvisel. Emellett országos lefedettségű, nagy létszámú, magasan képzett szakmai üzletkötő hálózattal rendelkezünk, amely szakmai kompetenciája révén segíti a termelőket a megfelelő műtrágya technológia kiválasztásában, valamit növényvédőszer, vetőmag és terménykereskedelmi kérdésekben.  Az értékesítési csapatunk folyamatos szakmai képzése és fejlesztése a jelenlegi marketing tevékenységben kiemelt szerepet kapott az elmúlt időszakban, amit terveim szerint idén is folytatunk.

Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata - Fotó: Nitrogénművek

Az AGROmashEXPO-n való megjelenésünkkor a standunk tervezésénél és kivitelezésénél elsősorban ezeket a kritériumot vettük alapul, annak érdekében, hogy megjelenésünkkel az előbb említett értékeinket képviseljük. Standunk a szervezőktől elismerésként első helyezést kapott „A kiállítás legszebb standja” versenykiírásban. A Nitrogénművek továbbra is nagy hangsúlyt fektet a beruházásokra és az innovatív fejlesztésekre annak érdekében, hogy a Genezis márka versenyképességét tovább erősítse. Ennek a szemléletnek a szerves része a marketing tevékenységünk hatékonyságnak folyamatos javítása is.

Milyen marketingeszközöket használnak ehhez?

Egyik legfontosabb feladatunk a Genezispartner.hu weboldalunk megújítása és folyamatos karbantartása. A tartalmi javítások, az arculat változtatásai mind azt a célt szolgálják, hogy tudatosítsuk: a Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja. A marketing stratégiánk célja, hogy mind a 4 szegmensünket a megfelelő marketingtámogatásban részesítsük.   A termelői célcsoport ezzel a megközelítéssel találkozhat az online és az offline kommunikációs felületeken.

A Covid-járvány sajnos jelentősen befolyásolta a marketingtevékenységet is, kevesebbet találkoztunk a meglévő és leendő partnereinkkel, mint szerettük volna, de mindent megteszünk, hogy szoros kapcsolatban maradjunk a termelőkkel ebben a nehezen tervezhető időszakban is.

A Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja - Fotó: Nitrogénművek

Milyen megoldásokkal teszik könnyebbé a gazdák életét?

A fentiekben említett edukatív szakmai tartalom generáláson túl folyamatosan zajlik a Genezis portfólió optimalizálása a piaci igényekre szabva. A letisztított portfólión belül marketing szempontból súlyozzuk a termékeket és azok a termékek kapnak kiemelt marketingtámogatást, amelyek prioritást képviselnek a termelői elvárások alapján. Mind a nitrogén alapú, mind az NPK és lombtrágya portfóliónkon belül vannak olyan tételeink, amelyek a versenytársakhoz képest jelentős hozzáadott értékkel rendelkeznek, emiatt ár-érték arányban kiemelten versenyképesek. Szortimentünkön belül egyedülálló termék a piacon a Pétisó, amely a maga kimagasló, 39 százalékos hatóanyag tartalmával 90 éve bizonyít a magyar termelők számára.

Az elmúlt időszak piaci környezetének jelentős változásai, mint a drasztikus gázár emelkedés- amely alapjaiban befolyásolja a műtrágya árképzést- a logisztikai korlátok, az időjárás kiszámíthatatlansága a mi marketing munkánkat is nem várt kihívások elé állították. Emiatt nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy partnereik számára folyamatosan biztosítsuk a prémium minőséget képviselő Genezis termékek ellátását és kommunikációs tevékenységünkkel segítsük őket a megfelelő termékkiválasztási és alkalmazási döntésekben. Erre irányulnak a jövőbeli marketing fejlesztéseink.

(x)

További híreink

Hasznos hulladékeltakarító munkát végeznek a verőköltő bodobácsok

2024.06.24.

A verőköltő bodobácsok nem kártékonyak, sőt, hasznosak azzal, hogy eltakarítják a hulladékokat.

Meleg lesz a héten, záporokkal és riasztásokkal - mutatjuk hol várhatók

2024.06.24.

Hétfőn a felhős tájakon szakadozik, csökken a felhőzet, kisüt a nap, és napközben általában kevés - a délnyugati tájakon kissé több - felhő lehet az égen. Csapadék nem várható. Az északi, északkeleti szél többfelé ismét megélénkül, a Nyugat-Dunántúlon, valamint a Tiszántúlon helyenként meg is erősödik. A legmagasabb nappali hőmérséklet 26, 31 fok között valószínű, a délkeleti határnál lesz a legmelegebb. Késő estére 17 és 24 fok közé hűl le a levegő.

Közel 4 hektár gabonát égettek el a lángok Egyházashollós határában - videóval és fotókkal

2024.06.24.

Betakarítási munkálatok közben keletkezett tűz Vas vármegyében, az Egyházashollós község melletti mezőgazdasági területen.

Szárazság van, öntözni kell – de nem mindegy, mikor és hogyan!

2024.06.23.

Néhány évtizeddel ezelőtt még volt esély öntözés nélkül is termeszteni bizonyos zöldségeket, ma vízpótlás nélkül megfelelő termést elérni lehetetlen. Hazánkban nemcsak a csapadék mennyisége kevés, de eloszlása sem ideális. Az öntözés megfelelő tervezésével és kivitelezésével annak hatékonysága növelhető.

Lakhatatlanná vált házak maradtak a tegnapi ítéletidő nyomán

2024.06.23.

Pontos volt az előrejelzés a várható ítéletidővel kapcsolatban, ennek megfelelően több ház is lakhatatlanná vált az éjszaka folyamán a Dunától keletre átvonult viharzóna okozta károk miatt – közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) szóvivője vasárnap az MTI-vel.

Terjed a madárinfluenza a tehenekben

2024.06.23.

A madárinfluenza terjedése az Egyesült Államok tejelőtehén-állományában az emberi fertőzések további veszélyeit rejti magában – közölték szövetségi tisztviselők, miközben fokozott biológiai biztonsági intézkedések megtételére szólították fel a gazdaságokat a vírus megfékezése érdekében.

Partnerhírek
Partner

A lombtrágyázás alapjai

2024.06.21.

A lombtrágyázás valamennyi növénykultúrában elterjedt tápelem-utánpótlási technika. Bár minden termelő hallott már róla, sőt sokan alkalmazzák is, érdemes közelebbről megnézni, hogy valójában mit is jelent, miért van rá szükség, hogyan célszerű kivitelezni.

Partner

InVigor® repcehibridek, a BASF-től

2024.06.19.

A repcetermesztésben tapasztalt folyamatos kihívások ellenére a folyamatok optimalizálásával továbbra is lehet jövedelmezően termeszteni a növényt. Az időjárás extremitásai és a növényvédelem során felhasználható hatóanyagok szűkülő köre révén egyre nagyobb fokú odafigyelésre, precizitásra és elmélyült szakmai ismeretekre van szükség a sikeres repcetermesztéshez. Jó hír, hogy a mögöttünk álló háromhónapos időszakban (2024. június) a repcemag felvásárlási ára 17,5%-ot erősödött a tőzsdepiacokon. Ha a trend kitart, új lendületet kaphat az olajosok között a repce.

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Kiemelt
Graecus CBK szárzúzó
Bács-Kiskun, Kecskemét

Graecus CBK szárzúzó

Hitelesített telefonszám
Keressenek az ár miatt!
Kiemelt
Graecus BLD6 Rakodógép
Bács-Kiskun, Kecskemét

Graecus BLD6 Rakodógép

Hitelesített telefonszám
Keressenek az ár miatt!
Hirdetésfeladás