Több okból is támogatják a tej és tejtermékek fogyasztását

Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése. Az idei tejkampány célja kettős, mert a fogyasztásösztönzésen túl hangsúlyos szerepet kap a fogyasztói edukáció is. A magyar lakosság átlagos tejfogyasztása tejegyenértékben számítva ugyanis mindössze 165 kg/fő/év, amely az Európai Unió átlagának (250 kg) kétharmadát sem éri el. […]

Tovább…

A nyúlhús áfacsökkentéséért és fogyasztásának népszerűsítéséért kampányolnak

Kampányt indított a nyúlhús fogyasztásának ösztönzésére az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a Nyúl Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A harmadik éve megrendezett promóció fő célja, hogy a belföldi fogyasztás növekedjen. A három szervező első ízben 2017-ben népszerűsítette közös kampánnyal a nyúlhús fogyasztását. Bár a nyúlhús a szakemberek szerint egyre népszerűbb a hazai fogyasztók körében, még mindig nem eléggé keresett termék. Pedig Magyarország exportnagyhatalomnak számít: a kiváló minőségű magyar nyúlhús közel 90 százaléka többek között Németország, Svájc, Olaszország, Spanyolország, Románia és Hollandia hűtőpultjaiba, valamint éttermeibe kerül. […]

Tovább…