Hirdetés
Kertészeti növényvédő gépek, szárzúzók és traktoros villásemelők a Nobilitől
2024.07.25.A Nobili név említésekor ma már mindenkinek a tradicionálisan jó minőségű, megbízható gépeik jutnak az eszébe. A gyár története 1945-ig nyúlik vissza, amikor a gépesítés még gyerekcipőben járt. Ekkor kezdődött a gépgyártás az olaszországi Molinellában - Efrem Nobili elképzelései szerint. A gyár ma is családi tulajdonban van, önállóan fejleszt és gyárt, a világ szinte minden országában jelen van. A Nobili szárzúzókat, vontatott és függesztett permetezőket és különböző szállító-anyagmozgató eszközöket készít. Hazánkban több mint 60 éve érhetők el a termékei.
Kukoricakrízis: súlyos aszály és kánikula fenyegeti a termést - beszámoló a földekről
2024.07.23.Az egyesület a múlt héten összesen 10 gazdát látogatott meg, amely találkozók során azt tapasztalták, hogy a kukorica rendkívül változatos képet mutat az országban, a talajadottságoknak és a területen tapasztalt időjárási viszonyoknak megfelelően. Ezzel együtt a többhetes kánikula sehol sem tett jót a kultúrának, amelynek hatását az idei termésre vetítve Csepregi Attilával, a Lajoskomáromi Agrár Cégcsoport ügyvezetője boncolgatta.
Hirdetés
Magro.hu Piactér
Több mint 3.300 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Magro.hu Piactér
Több mint 3.300 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Az uniósnál nagyobb mértékben nőtt az egész csirke hazai átlagára
2023.01.25.266 euró/100 kilogramm volt az egész csirke uniós átlagára 2023 első két hetében, ami 22,2 százalékos növekedést jelent az előző évihez viszonyítva. A magyarországi ár 67,6 százalékkal növekedett ugyanebben az összehasonlításban. A csirkemellfilé feldolgozói értékesítési ára 57,3 százalékkal, a csontos csirkemellé 39,2 százalékkal nőtt, a csirkemell (összesen) ára 57,8 százalékkal, a csirkecombé pedig 44,1 százalékkal emelkedett 2023 első két hetében 2022 első két hetéhez hasonlítva.
Magyar baromfihús a magyar gyomorba: kampányt indított a minisztérium, a marketingközpont és a terméktanács
2020.12.01.A minőségi baromfihús fogyasztását népszerűsíti az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) valamint a Baromfi Termék Tanács (BTT) közös kampánya. A harmadik legjelentősebb magyar exportcikk népszerűsítésének célja a baromfihús fogyasztásának növelése. A fehérjében gazdag hús sokféleségének és hasznosságának bemutatása annak érdekében történik, hogy a hazai baromfiból készült termékek a mindennapi étkezés részévé váljanak.
Négy országból is kitiltották a magyar baromfihúst a madárinfluenza miatt
2020.01.27.Több ország is korlátozó intézkedéseket vezetett be a magyar baromfira, illetve baromfitermékekre a hazánkban is azonosított madárinfluenza miatt. A tilalmak közül négy Magyarország teljes területére kiterjed, így Dél-Korea, az Egyesült Arab Emírségek, Izrael és Tajvan nem fogadja be ezeket a termékeket. A tilalmak nem tartalmaznak végső határidőt, a korlátozás ideje ugyanis nagyban függ a járványhelyzet alakulásától. A harmadik országokra jellemző, hogy csak az ország madárinfluenza mentességének visszaszerzését követően oldják fel a tiltó intézkedéseket.
Rossz hírek a baromfitenyésztőknek, de a marha- és sertéstartók sem örülhetnek
2016.09.10.Friss kutatások szerint továbbra is népszerű lesz a baromfihús, ezért fokozatosan emelkedni fog a globális termelés mértéke a jövőben. Közben az uniós baromfihús-piac – exportban és importban is – gyarapodott, itthon pedig tovább csökkentek az árak.
Ausztrál és uniós baromfikörkép
2015.11.28.Ausztráliában egyre több baromfihúst fogyasztanak az emberek, legalábbis az utóbbi évek tapasztalatai ezt mutatják. Az árak évről-évre versenyképesebbek és további javulás várható ezen a téren. Eközben az Európai Unióban csökken a baromfihús-export és hazánk baromfihús árai is csökkenő tendenciát mutatnak.
Hogyan alakult a baromfihús ára?
2014.11.22.Következő cikkünkből kiderül, hogy hogyan alakult a baromfi ára hazánkban október és november hónapokban.
Hogyan alakult a tojás és egész csirke ára a 20. héten?
2014.05.26.z EU Bizottság publikálta legfrissebb, a 20. hétről szóló összehasonlító adatait az étkezési tojás- és az egész csirke értékesítési áráról. Ezek alapján a magyar étkezési tojás (M+L) csomagolóhelyi értékesítési ára a 20. héten 1,2 százalékot csökkent az azt megelőző héthez viszonyítva és 100 kg 35812 forintba került.
Hirdetés