Leírás

Lapvibrátor traktorra, homlokrakodókra Stehr SBV 160-3 „Vállalkozóként szeretne egy lépéssel a versenytársak előtt járni? Vannak ötletei arra vonatkozóan, hogyan lehetne csökkenteni vállalata energia- vagy erőforrás-felhasználását? Schwalmtal-Storndorf. Az erdei vagy kavicsos út építése egy dolog – a hosszú távú karbantartás a fenntartható értékmegőrzés érdekében egy másik dolog. Ezen szerkezetek különböző típusú károsodásai eltérő intézkedéseket és építési módszereket igényelnek. Különösen nagy kihívást jelent a természeti katasztrófák utáni feldolgozás, mint például a heves esőzések, az árvízkárok vagy a nehéz tehergépjárművek átlagon felüli használata. Ideális megoldás föld és kavicsozott utak készítésénél vagy azok időszakos karbantartásánál. Műszaki adatok: 3 x 160 kN kiegyenlítő erő 2,98 m magas Súlya: 2800 kg Olajfogyasztás: 150 l/perc. Környezetvédelem: Energia-, valamint költséghatékony és környezetbarát talajtömörítés. Stehr lemeztömörítő: Gyorsabb - Jobb – Hatékonyabb Stehr SCC Compation Control A kompressziómérő készüléket tartalmazza Frekvencia, haladási sebesség és tömörítési állapot kijelzése. Videó: https://www.youtube.com/watch?v=cTm0HbTUAq0 Videó: https://www.youtube.com/watch?v=2yhp-m4kJIU&t=1s Videó: https://www.youtube.com/watch?v=k2Z-f9sz2v0 Videó: https://www.youtube.com/watch?v=E9Oi4YMNtz4 A folyamatosan növekvő üzemanyagköltségek és a környezetvédelmi előírások idején a Stehr gépei szembesülnek ezzel a fejlesztéssel, és a jövőre felszereltek. A Jürgen Stehr környéki Felső-Hessen szakemberei a kerekes rakodók, traktorok, kotrógépek stb. kiegészítő lemeztömörítőjének feltalálásával is bebizonyították, hogy a hagyományos tömörítőberendezések energiaszükségletének legalább 50%-át feleslegesen használják fel, néha még káros A környezetben lévő rezgések elvesznek. A felesleges energia megtakarítása 50%-kal kevesebb üzemanyag-fogyasztást és ennek megfelelően kevesebb CO2-kibocsátást jelent. Ugyanakkor háromszor jobb a területteljesítmény, jelentősen javul a CO2 egyensúly, a tömörítési folyamatok energia- és költséghatékonyabban hajthatók végre a jövőben. Pontosan ezt az elméletet ismét lenyűgözően bemutatták a Bagger Schenk GmbH építkezésén, Limburgban, Hessenben. Mivel a szükséges tömörítési értékeket, amelyeket egy 13 tonnás tömörítővel nem lehetett elérni, a legerősebb Stehr SBV 160 H3 nagyfrekvenciás lemeztömörítő 3000 literes víztartállyal - egy Fendt 828 Vario hátuljára és elejére rögzítve - sikerült. használt. Rövid idő elteltével az emberek annyira meggyőződtek Stehr találmányáról, hogy a gép az építkezésen maradt. Moritz Schenk, a Bagger Schenk ifjabb főnöke: „Csak egy menet után dupla tömörítési értéket értünk el egy 13 tonnás tömörítőhöz képest két menettel – mindezt alig észrevehető környezeti vibrációkkal”!  Mindezt fizikai képletek (az erő tömeg-szoros gyorsulás (f=m) összjátékával érik el, a talajmechanika és a speciálisan Stehr által kifejlesztett elektronika fizikai tulajdonságainak tanításával. Amint az a szakterületen jártas szakember számára ismeretes, a talaj vibrációjából eredő dinamikus erőknek való kitettség az egyes szemcséket rezgésbe hozza. Ennek eredményeként a kisebb szemcsék eltolódnak a nagyobb szemcsék üregei között - sűrűbb, stabilabb réteg jön létre. Ez jelentősen javítható a Stehr lemeztömörítők innovatív technológiájával. A tömörítendő anyagot 70 Hz-es rezgésfrekvenciával kétszer olyan gyorsan gerjesztik, mint a tömörítendő talaj természetes rezgésfrekvenciája. Ez általában 25 és 35 Hz között van, és a tömörítés előrehaladtával változik. Azonos, hozzávetőleges frekvenciákat bevezetve a talajba, a nagyobb átmérőjű szemcséket túlnyomóan rezgésre gerjesztik, míg a kisebb szemcseméretek kevésbé reagálnak a viszonylag kis gyorsulás miatt.  A d szemcseméret és annak n sajátfrekvenciája között a d ~ 1/n² matematikai összefüggés érvényes. A nagyobb gerjesztési frekvenciák hatására a kisebb szemcsék nagyobb mértékben oszcillálnak, ami azt jelenti, hogy könnyebben vándorolnak a nagyobb szemcsék közötti szabad terekbe. A további nyomás, amelyet a nem rezgő felső rész terhelésével elektronikusan szabályozunk, növeli a felületi nyomást és sokkal homogénebb felületet hoz létre. A tömörítés terén is óriási javulás érhető el a szabályozott vízadagolással. Mivel a vizet csak közüzemi ivóvízhálózatról lehet felhasználni, ami költséges, ezért az erőforrások védelme érdekében hatékonyabban kell felhasználni, ezzel egyidejűleg itt egy jól ismert probléma megoldódik. A traktor elejére egy 2000 literes víztartály van rögzítve, és a vizet nagy nyomással, szórórúddal juttatják ki, pontosan adagolva a tömörítendő terület szélességében. Mivel a víz a lemeztömörítő előtt kb 10 m-rel éri a talajt, így jobban be tud szivárogni, és oda kerül, ahol a tömörítéshez szükséges. A víz filmként zárja be az egyes szemcséket, és kenőanyagként működik. Mivel mindez a környezetben alig észrevehető átviteli rezgésekkel megy végbe, egy jól ismert probléma megoldódik. A GPS mérésekhez és a kotrógép vezérléséhez szükséges rendkívül érzékeny elektronikai eszközök és mérőeszközök zavarás nélkül működnek, mivel szinte semmilyen rezgés nem kerül át a környezetre. Videó: https://www.youtube.com/watch?v=6bC_hNqCuq0&t=3s Stehr System lemeztömörítő hozzáadott vízzel: Tudományosan igazolt A Müncheni Műszaki Egyetem közlekedési útvonal-építési vizsgálati irodája megbízást kapott a „Betonburkolat alatt optimalizált kavicsalapréteggel ellátott próbapályán építés és mérések” című kutatási projektre. Jelen kutatási projekt részeként a korábbi kutatások pozitív eredményeit a vasbeton útburkolat alatti módosított vagy optimalizált kavics alapréteg elrendezésére vonatkozóan valós körülmények között, közterületi próbapályán kell igazolni. A cél a kavicsos alaprétegek kötőanyag nélküli alaprétegként való átalakítása magasabb terhelési osztályú betonburkolatok alá, zúzott adalékanyag felhasználásával oly módon, hogy hogy a kavics alaprétegekkel megközelítőleg egyenértékűség érhető el a stabilitás, a vízáteresztő képesség, valamint az újraelosztással és erózióval szembeni ellenállás tekintetében. Az építőanyag-keveréket a ZTV SoB-StB előírásainak megfelelően 5%-os víztartalommal szállítottuk, ami kedvező a beépítéshez és tömörítéshez (FGSV 2007a, 20. o.). Megállapítást nyert, hogy a beépített és még tömörítetlen módosított kavicsos alapréteg felszínközeli területe a nyári hőmérsékleten órák után kiszárad. A tömörítővel (lemezes tömörítővel) végzett intézeti tesztek egyértelművé tették, hogy az építőanyag-keverék hatékony tömörítése jelenleg már nem lehetséges víz hozzáadása nélkül. A próbapálya építése során egy traktorra szerelt Stehr lemeztömörítő is volt vízpermetezővel. Ezzel az építőberendezéssel a módosított kavics alapréteg optimális tömörítése még felszínközeli kiszáradás után is állandó vízadagolással érhető el. Az aljzat 30 cm vastag módosított kavicsos alapréteggel történő lefedése után a felületen Ev2 = 149,8-208,8 MPa statikus alakváltozási modulusok határozhatók meg a vizsgálati pontokon, 1. feltétel - a beépítés és a Stehr lemezzel történő tömörítés után egy nappal. tömörítő. Annak érdekében, hogy ezt a tudományos ismeretet a jövőben optimálisan alkalmazni lehessen, ismét csak a Stehr gépek kínálnak optimális feltételeket a piacon. Mivel az álló és folyó víztestekből új törvény tiltja a vízkivételt, az optimális tömörítéshez szükséges vizet csak az ivóvízvezetékből szabad kivenni. Figyelembe kell venni és az értékes erőforrások kímélése érdekében, hogy a vizet csak a lemeztömörítő szélességében és megfelelő mennyiségben adagoljuk. A megoldás ismét Stehrtől származik. Vízszállító teherautó Stehr lemeztömörítővel, vagy kisebb építkezéseken egy 800 literes alumínium dob közvetlenül a lemeztömörítőn. A vizet egy hidraulikus, fokozatmentesen állítható nagynyomású vízszivattyún keresztül nagy nyomáson juttatják a lemeztömörítő elé, hogy az egyes szemcséket kenőréteggel vonják be. Ez optimális tömörítési eredményt tesz lehetővé, kevesebb energiával. A lemez utat enged Nagy projekt, szoros ütemterv - ez egy tipikus probléma, adott a Strommer civil engineering az SBV 80 H4 Stehr lemeztömörítőbe való befektetéssel tudott elhárítani. Az építőipari cég, Amely Richard Schulz Tiefbau leányvállalata, a felső-bajorországi Schongauban található, jelenleg a Starnberg West elkerülő utat építi a forgalmas müncheni körzetben. 200.000 m³ földet mozgattak meg 7 km-en keresztül, és kiegyenesítették az útvonalat. A Strommer jelenleg 50 000 tonna anyaggal készíti elő az új út fagyálló mederét. A 3 m széles Stehr SBV 80 H4 tömege 1890 kg, és tömörítési teljesítményét tekintve a gyártó szerint egy 13 tonnás tömörítővel egy osztályba tartozik. A lemez akár 5%-kal kevesebb teljesítményt és minimális üzemanyagot igényel, mint a henger tömörítéskor – ígéri Jürgen Stehr ügyvezető igazgató és tulajdonos. A starnbergi építkezéssel kapcsolatban a vállalkozó azt mondja: "Itt is ismét megmutatkozott Stehr találmányának a hagyományos tömörítőberendezésekkel szembeni teljesen felnyeli. A tömörítési eredmények egy további vízpermetezés is javítja, hogy optimális víztartalmat érjünk el a tömörítéshez. Ez a szerkezet jobb eltolódását biztosít a szemcséknek. A tartály a traktor első hidraulikájához van rögzítve. Egy általunk fejlesztet, hidraulikusan állítható nagynyomású vízszivattyú, szélességben és mennyiségben csak annyi vizet juttatunk ki, amennyi szükséges. A közel 3 m munkaszélesség és a 30 cm dömpingmagasság révén a területteljesítmény és a tömörítési eredmények a kívántnál jobb lettek egyetlen menettel. Ez 4 × 80 kN erővel történik magas, 70 Hertz rezgési frekvencián, ami kétszerese a padló természetes rezgési frekvenciájának. Nincs a talaj szegregációja, mivel a tömörítés szempontjából fontos szemcsézettség megmarad. Egy könnyen használható fedélzeti számítógép a vezetőfülke átlátszó színes kijelzőjén mutatja meg a vezetőnek a tömörítési folyamatról, a rezgési frekvenciáról és a menetsebességről szóló információt. Nincs repedés a falakon A felső-Hessen tartományban, Romrodban, a Strebendorf kerületben az átmenő utat újjáépítették. A házak és tanyák közvetlenül az építkezéssel határosak. A felkészülés során megállapították, hogy már komoly károkat okoztak a különböző házfalak repedései; az építkezés megkezdése előtt biztosítani kellett őket. Az építkezés során bekövetkező további károk kizárása érdekében Strassing útépítő Stehr SBV 80 HC 3 lemezes tömörítőit használta Schwalmtalból. A 30 cm 0 > 32 bazaltszemcseméretnél a mérési eredmények már két átfutás után jóval az előírt értékek felettiek voltak – mindezt észrevehető rezgések nélkül. A Stehr bebizonyította, hogy óriási energiamegtakarítás és optimális energiahatékonyság csak 100 százalékban függőlegesen lefelé ható vibrációs erőkkel érhető el. Ennek eredményeként a gumikerekes rakodógépre szerelt lemeztömörítők a zúzottkő-, kavics- és fagyvédelmi rétegek tömörítésében is felülmúlják a többi rendszert, még érzékeny építési területeken is – különösen a régi épületekkel rendelkező városi főutakon. Videó: https://www.youtube.com/watch?v=m-lGfjLc4ls A Stehr lapvibrátor vízpermetezéssel erőforrásokat takarít meg. Mivel a mobil gépeket természetesen építkezéseken használják, nem meglepő, hogy a dízel üzemanyag teszi ki az építőipar energiafogyasztásának túlnyomó részét. A Stehr gépek folyamatosan növekvő üzemanyagköltségekkel és környezetvédelmi előírásokkal néznek szembe. A kerekes rakodógépekhez, traktorokhoz és kotrógépekhez használható kiegészítő lapvibrátor feltalálásával például a felső-hesszeni szakemberek Jürgen Stehr vezetésével bebizonyították hogy a hagyományos tömörítőberendezésekhez szükséges energia legalább fele szükségtelenül elveszik, néha akár káros rezgések a környezetben. Ha ezt az energíát megtakarítjuk, ez 50%-kal kevesebb üzemanyag -fogyasztást és ugyanilyen mértékben kevesebb CO2 kibocsájtás jelent. A gyártó szerint a területteljesítmény háromszor jobb, ami azt jelenti, hogy a nem kohéziós, kavicsos anyag tömörítési folyamatai energia hatékonyabban környezettudatosan és költséghatékonyabban hajtható végre. A ZTV SoB-StB előírásai szerint ez magában foglalja a tömörítendő talaj optimális víztartalmat. Ez kb. 5%. Mivel a nyári hőmérsékleten különösen a felső talajterület gyorsa kiszárad az előírt tömörítési értéket nem éri el. Mivel ma már az álló és folyó víztestek vízvételét is tiltja a törvény az optimális tömörítéshez szükséges vizet csak az ivóvízvezetékből lehet kivenni. Pontosan ez volt amit az építési terület környezetvédői elítéltek és megpróbálták érzékenyíteni a lakosságot a CO2 a klímaváltozás és a vízhiány kérdéseire. Az erőforrások jobb védelme tehát azt is jelenti, hogy az értékes áruvíz csak a lemeztömörítő szélességén belül kerül felhasználásra célirányosan. A tömeg beállításával mindig optimálisan beállítható tömörítésmérő rendszerrel minden lényeges adat, mint például a gyakoriság a tömörítés mértéke és a menetsebesség egyszerűen át kerül a vezetőfülkében lévő alsó részre erősített érzékelőn keresztül. A terhelésérzékelő hidraulika lehetővé teszi A dél-nürnbergi új műszaki egyetem nagy építkezésén a földmunkákat a Roth-i Reithelshöfer földmunka cég végzi. Speciális feladatot jelentett a 40 cm homokos kitermelt talaj tömörítése, amely átmenetileg terhelhető talajá vált. A hagyományos kompresszorok meghibásodtak. A Stehr szabadalmaztatott SBV 160/3 lemeztömörítője volt az, amely megfelelt a követelményeknek: 3 × 160 kN kiegyensúlyozó erővel, egy Fendt 939-re erősítve, amely a Stehr nagynyomású permetezőrendszerét hordozta elöl. A lemeznyomáson végzett vizsgálatok után a tömörítési értékek háromszor jobbak voltak a földművek alépítményének minőségi követelményeit szabályozó ZTV E-StB szerint. Az, hogy a jó értékeket háromszor nagyobb területteljesítménnyel is sikerült elérni, a terhelésérzékelős hidraulika rendszernek köszönhető, amely a traktor hidraulikus teljesítményét pontosan a lemeztömörítő szükséges teljesítményéhez igazítja. Ez a terhelés-nyomás jelzőrendszer csak pontosan azt a térfogatáramot adja le, amelyre a hidraulikus szivattyúnak éppen szüksége van, anélkül, hogy a szokásos teljesítményvesztés a maximális teljesítmény miatt még fojtásos üzem mellett is. Jelenleg csak a Stehr kompresszorok hozzák ezt a teljesítménynövekedést lényegesen alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mellett. A Stehr lemeztömörítő vízjárművel erőforrásokat takarít meg: Mivel a mobil gépeket természetesen építkezéseken használják, nem meglepő, hogy a dízel üzemanyag teszi ki az építőipar energiafogyasztásának túlnyomó részét. A Stehr gépek folyamatosan növekvő üzemanyagköltségekkel és környezetvédelmi előírásokkal néznek szembe. A kerekes rakodógépekhez, traktorokhoz és kotrógépekhez használható kiegészítő lemeztömörítő feltalálásával például a felső-hesseni szakemberek Jürgen Stehr vezetésével bebizonyították, hogy a hagyományos tömörítőberendezésekhez szükséges energia legalább fele szükségtelenül elvész. , néha akár káros, rezgések a környezetben. Ha ezt az energiát megtakarítjuk, ez 50 százalékkal kevesebb üzemanyag-fogyasztást és ugyanilyen mértékben kevesebb CO2-kibocsátást jelent. A gyártó szerint a területteljesítmény háromszor jobb, ami azt jelenti, hogy a nem kohéziós, kavicsos anyag tömörítési folyamatai energia hatékonyabban, környezettudatosan és költséghatékonyabban hajthatók végre. Videó: https://www.youtube.com/watch?v=2yhp-m4kJIU&t=1s Stehr megoldása: 2800 mm széles, 4 × 80 kN kiegyensúlyozó erővel rendelkező SBV 80 H4 lemeztömörítőkkel ellátott vízszállító teherautó. A vizet egy hidraulikusan fokozatmentesen állítható nagynyomású vízszivattyún keresztül nagy nyomáson juttatják ki a lemeztömörítő előtt kb. 10 m-re, hogy az egyes szemcséket kenőréteggel vonják be. Stehr szerint ez lehetővé teszi az optimális tömörítési eredmények elérését kevesebb energiával, kevesebb üzemanyaggal, kevesebb CO2-kibocsátással, nagyobb területlefedettséggel és jobb tömörítési értékekkel. Fizikai képletek kölcsönhatásának eredménye (az erő tömeg-szoros gyorsulás), a speciálisan Stehr által kifejlesztett talajmechanika és elektronika fizikai tulajdonságainak oktatása. A talajban fellépő rezgés okozta dinamikus erők hatása az egyes szemcséket rezgésbe hozza. Ennek eredményeként a kisebb szemcsék eltolódnak a nagyobb szemcsék üregei között - és sűrűbb, stabilabb réteg jön létre. Ezt tovább lehet javítani a Stehr lemeztömörítőkkel. A tömörítendő anyagot 70 Hz-es rezgésfrekvenciával kétszer olyan gyorsan gerjesztik, mint a tömörítendő talaj természetes rezgésfrekvenciája. Ez általában 25 és 35 Hz között van, és a tömörítés előrehaladtával változik. Ha megközelítőleg azonos frekvenciákat viszünk be a talajba, akkor elsősorban a nagyobb átmérőjű szemcsék gerjesztődnek rezgésre, míg a kisebb szemcseméretek kevésbé reagálnak a viszonylag kis gyorsulás miatt. A magasabb gerjesztési frekvenciák azonban a kisebb szemcséket nagyobb oszcillációra serkentik, ami azt jelenti, hogy könnyebben vándorolnak a nagyobb szemcsék közötti szabad terekbe. Kiegészítő nyomással, amelyet a nem vibráló felső rész folyamatosan szabályozható terhelése szabályoz elektronikusan, növelhető a felületi nyomás és sokkal homogénebb felület jön létre. Emellett a politikusoknak mindenképpen felül kell vizsgálniuk a gazdaság energia- és erőforrás-hatékonyságának szövetségi finanszírozási programját, mivel az csak az épület udvarát nem hagyó gépeket támogatja, mobil gépeket viszont nem. Gondolkodj még tisztábban vízzel: Öt, 140 m-es agymagasságú és 16,5 MW teljesítményű szélturbinát állítanak fel a Vogelsberg kerületi Wartenbergben. A mélyépítési munkákat, beleértve az alapozást és a darutelepítést is, a felső-hesseni Caspar cég végezte Lautertalból. A daruparkoló területeket hagyományos 13 és 19 tonnás tömörítőkkel tömörítették. Megállapítást nyert, hogy a tömörítési előírások több helyen nem teljesültek, vagy bizonyos tömörítési átmenetek ellenére sem határosak. Újratömöríteni kellett – a Stehr új SBV 160/3 lemezes tömörítőivel. Már egy további áthaladás után több mint sikerült elérni az előírt értékeket. Annak bizonyítására, hogy egyetlen lemeztömörítő használata költségmegtakarítást és egyben a tömörítést is javítja, egy 40 cm-es kitöltési magasságú (szemnagyság 0 > 32 tört bazalt) próbatáblát egyenletesen szórtunk ki. A 19 tonnás tömörítővel két menet után 49 MN Ev/d tömörítést mértek, ami a további menetekkel nem nőtt. Ezután a legnagyobb Stehr lemeztömörítőn, az SBV 160-on volt a sor – 3000 mm szélességgel, 3 x 160 KN erővel és 70 Hertz frekvenciával, egy Fendt 724 Varióra szerelve. Egyetlen átkeléssel 89 NM Ev/d érték el. Egy másik átkelés során a Stehr által kifejlesztett vízpermetező rendszert is alkalmazták. A traktor elejére erősített és hidraulikus meghajtású vízszivattyúval felszerelt vízmennyiséget pontosan a lemeztömörítő szélességére vitték fel. A víz filmszerűen beborítja a granulátumot, és kenőanyagként működik, a súrlódási erők csökkennek és a tömörítés ismét javul. Már egy menet után 118 NM Ev/d kompressziót értek el. Egyes természetvédelmi egyesületek megállapították, hogy az erdei utak építése/remediációja jelentős természeti beavatkozásokkal jár. Felhívják a figyelmet például arra, hogy a nehéz hengerekkel történő tömörítés során a környezetbe 100 méterig terjedő rezgésfrekvenciák és a védett madárfajok, például fekete gólya, vörös sárkány, denevér stb. élőhelyei erősen zavartak. A Stehr innovatív, nagyfrekvenciás tömörítő berendezései a probléma megoldásának tekinthetők. A rezgések csaknem 100%-a csak függőlegesen lefelé terelődik, nem pedig a környezetbe. Mindezt legalább 50%-kal kevesebb energia/üzemanyag-fogyasztás mellett, ennek megfelelően kevesebb CO2-kibocsátással.

Paraméterek

Logisztika
Szállítást vállalom
Speciális szállítási információk
Raktárunkól

Kapcsolódó videó

Kapcsolódó cikkek

Hirdetés azonosító: 36847

Frissítve: 2024. július 10., 10:35

Lépjen kapcsolatba a hirdetővel!

+36 06 205

Hitelesített telefonszám

Hirdető adatai

Név
Sámuel Kovács József
Cím
6090 Kunszentmiklós,
Kaszás u. 20.

Érdekes lehet Önnek a hirdető?

Szeretné több érdeklődőhöz eljuttatni termékeit, vagy szolgáltatását?

Ismerje meg ajánlatainkat!

Csomagajánlatok

További ajánlatok

Hirdetésfeladás