Hirdetés
„Vásárolj most, fizess később” – minden negyedik ember kölcsönből vesz élelmiszert
A Lending Tree által készített jelentés szerint, amely a „vásárolj most, fizess később” (BNPL) szolgáltatások felhasználói szokásait vizsgálja, a BNPL-t használók 25%-a nyilatkozott úgy, hogy már használt rövid távú kölcsönt élelmiszervásárlásra.
Ez jelentős növekedés az egy évvel korábbi 14%-hoz képest, ami a szupermarketekben tapasztalható áremelkedésekkel is összefüggésbe hozható.

Ételkiszállításra, elviteles rendelésre is
Az élelmiszerek nem az egyetlen étellel kapcsolatos kiadás, amit BNPL segítségével fedeznek. Körülbelül minden hatodik felhasználó nyilatkozta, hogy ételkiszállításra vagy éttermi elviteles rendelésre használta a szolgáltatást, míg 13%-uk éttermi fogyasztásra is igénybe vette.
Hirdetés
A felhasználók mintegy kétharmada úgy nyilatkozott, hogy fontolóra venné a BNPL használatát ételkiszállítás kifizetésére.
A vállalkozások is reagálnak erre az igényre. Az ételkiszállításban piacvezető DoorDash nemrégiben partnerséget kötött a BNPL szolgáltatók egyik legnagyobb szereplőjével, a Klarnával, hogy megkönnyítse az ügyfelek számára az ilyen típusú hitelek használatát ételrendelésre.
A Z generációs fiatalok 64 százaléka használja
A Z generációs BNPL-felhasználók egyharmada mondta azt, hogy élelmiszert vásárolt a szolgáltatás segítségével. E korosztály számára az élelmiszer a negyedik leggyakoribb BNPL-vásárlási cél, a ruházat, a technológiai eszközök és a lakberendezés után.
A jelentés szerint a férfiak nagyobb valószínűséggel élnek a BNPL lehetőségével, mint a nők. Összességében a 18 és 28 év közötti Z generációs fiatalok 64%-a nyilatkozta, hogy már használt ilyen szolgáltatást, míg a 61 és 79 év közötti baby boomerek körében ez az arány csupán 29%. A 64%-os arányon belül 16% azoknak az aránya, akik már legalább hatszor éltek a BNPL-lel.
(Forrás: freshfruitportal.com)
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
A földnek ára, a termőtalajnak értéke van
2025.06.19.A nyári aratások után talajaink víz- és tápanyagtartalmának megőrzése vagy növelése kulcsfontosságú az őszi vetések sikerességének érdekében.
Advanta Seeds × K-Adriatica: Partnerség, ami átformálhatja az európai vetőmagpiacot
2025.06.18.Az Advanta Seeds új stratégiai együttműködésre lépett a K-Adriatica-val, hogy tovább erősítse az európai termékkínálatát.
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatHO napraforgó lombtrágya réz-kén-kálium-bór-cink gombaölő hatással
980 HUF
+ áfaCukorrépa C-komplex dr. Szakál Pál Győrszentiván lombtrágya
1 020 HUF
+ áfaMagro.hu Piactér
Több mint 3.500 hirdetés 212 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés