A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum. A videók célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek készült sorozat elsősorban az exportfejlesztést segíti. Főként a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek szól, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér.

A videósorozat egyes részei kétheti rendszerességgel lesznek elérhetőek az AMC közösségi felületein. Egy-egy kisfilmben 3, különböző volumenben termelő borászat mutatja be saját borvidékét és az ott zajló szakmai tevékenységet. A kisfilmek megismertetik a magyar bor sokszínűségének világát, az új szőlőtermesztési és borkészítései trendeket, az egyes terroir-ok sajátosságait, de helyet kapnak bennük a különböző borvidéki összefogások és a borkészítési technológiák is. A szőlőtermesztési és borkészítési hagyományokon kívül jelentős hangsúlyt kap az innováció is, hiszen ezáltal tudnak a borászatok nemzetközi szinten is elismert borokat palackozni. Magyarországon a megtermelt mennyiség jellemzően elmarad a nagy bortermelő országokétól, így a legtöbb magyar borászatnak a magas minőségű borok készítése jelenti a kitörési lehetőséget a nemzetközi sikerhez.

Szintet ugrott a magyar borkampány külföldön: videókkal mutatják be a hazai borvidékeket az exportpiacnak

A magyar borkampány bemutató videóinak első témája a Tokaji borvidék

A kisfilmek szakmaiságára, szerethető és érthető stílusára Szik Mátyás, a sorozat műsorvezetője és a hazai borszakma egyik legelismertebb szereplője a garancia, aki háromszor is elnyerte a Magyar Sommelier Bajnok címet. Minden rész bor-ételpárosítással zárul, amelyben olyan ételeket mutatnak be, amelyek a világ számos pontján elkészíthetőek. Ezzel azt hangsúlyozzák, hogy a magyar borok kiváló harmóniát képezhetnek a nemzetközi konyha remekeivel is. Az első videó 2020. december 11-étől, péntektől elérhető a világszinten is ismert és elismert Tokaji borvidék bemutatkozásával és élményeivel a Wines of Hungary – Personally Facebook és Instagram oldalán, valamint az Agrármarketing Centrum Youtube csatornáján.

https://www.youtube.com/watch?v=os2vfJ9nvHo

A kisfilmekkel egyidőben elindult az AMC nemzetközi borkommunikációs kampánya is a magyar bor fő exportpiacait célzó online médiaprogrammal. A kéthetes kiemelt időszakban hazánk borászati tevékenységéről, borairól szóló cikkek, interjúk, bannerek és videók jelennek meg a nemzetközi elérésű angol és német szaklapok internetes felületein - írta a szervezet közleménye.

Megosztás

További híreink

16 vármegyében zivatar, 6-ban köd miatt van ma riasztás érvényben

2025.03.25.

Elsőfokú figyelmeztető előrejelzés van érvényben Magyarország teljes területén 2025.03.25. kedd éjfélig.

Veszélyes vízi kombinációt kutattak két magyar egyetem szakértői

2025.03.25.

A kutatók a kombinált szennyezés által okozott letális elváltozások értékelése mellett nagyfelbontású képalkotó berendezésekkel vizsgálták a hallárvákat és a szennyezőanyagok által okozott szervi elváltozásokat is nyomon követték.

Három helyen is kitört a veszélyes állatvírus: durvul a helyzet és szigorodnak a szabályok Szlovákiában

2025.03.24.

Ragadós száj- és körömfájás (RSzKF) vírust azonosított a szlovák hatóság, a járvány kitörésében három, a magyar határ közelében lévő telep is érintett

A hazai tejfogyasztás és a tejipar támogatásáért is kapott miniszteri kitüntetést a kaposvári FINO ügyvezetője

2025.03.24.

Szommerné Egyed Linda, a Fino-Food Kft. ügyvezetője Pro Alimentis Hungariae Díjat vehetett át Budapesten

Több mint 440 milliárd forint értékben igényelhetnek pályázati támogatást a hazai vállalatok az Energetikai Programban

2025.03.24.

A Jedlik Ányos energetikai program legfontosabb hatása az lesz, hogy csökkenti a hazai cégek rezsikiadásait, ezzel javítva versenyhelyzetüket

Partnerhírek
Partner

Műtrágya helyett baktériumok? Egy gazda tapasztalatai, amelyeket érdemes megismerni

2025.03.20.

Szavai József neve jól ismert a Drávaszabolcs környéki gazdák között. A Baranya vármegyei termelő 90 hektáron gazdálkodik, és az elmúlt években folyamatosan fejlesztette a technológiáját, hogy javítsa a terméseredményeit és csökkentse a költségeit. Bár már régóta foglalkozik növénytermesztéssel, az innovatív megoldásokra mindig nyitott volt: néhány éve kezdett el biológiai készítményeket használni, és jelentős előnyöket tapasztalt a talajegészség és a terméshozam tekintetében.

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat

Magro.hu Piactér

Több mint 3.400 hirdetés 193 kategóriában!

Megnézem a hirdetéseket
Hirdetésfeladás