Hirdetés
Magyar borral szebb az ünnep: minőségi hazai italok fogyasztására biztat az Agrármarketing Centrum
„Magyar borral szebb az ünnep!” – szlogennel népszerűsíti a minőségi borok fogyasztását a Karácsony időszakában az Agrármarketing Centrum. Az ünnepi borkampány része a megfelelő bor-étel párosításoknak és a magyar borvilág változatosságának bemutatása, és mindannak az áldozatos munkának a megismertetése, amelyet a borászok egész évben tesznek a minőségi magyar borok készítése érdekében. Az ételpárosítások fontosságát is kiemelték.
A 2021. december 26-ig tartó kampánnyal elsősorban az online térben találkozhatnak a gasztronómia iránt érdeklődő fogyasztók, akik véleményvezérek saját tippjeit is megismerhetik. Az egyik legegyszerűbb szabály a megfelelő bor-étel párosításnál, ha az étel és a bor színe alapján választunk, vagyis fehérbort fehér húsú (csirkéből, pulykából készült) ételekhez, rozét sertéshez érdemes választanunk, ám a marhahús megköveteli a testes vörösbort. Persze ez csak a fő irány, és az étel elkészítési módja is meghatározza az ünnepre való tökéletes ráhangolódást. A főtt, párolt húsokhoz jól illik egy könnyedebb fehérbor, a sült, grillezett húsok mellé pedig akár egy könnyedebb vörösbor. Amennyiben az ünnepekre komplex módon készítünk el egy-egy fogást, érdemes vörösborban gondolkodnunk, a vadhúsokhoz pedig fűszeres, testes borokat ajánlott inni. Ezek persze csak az alapok, hiszen a gasztronómia felfedezéséhez érdemes megismerni az egyes fajtákat, kóstolgatni a párosításokat, és megtalálni mindenkinek a saját maga számára tökéletes aromák harmóniáját.
Pezsgő és forralt bor
A pezsgő kiválóan passzol az ünnepi reggelihez vagy a karácsonyfa-díszítés elfoglaltságokhoz, a forralt bor jólesik a téli séta után, a bornak jól áll a karácsonyi csomagolópapír és remek társ az estébe nyúló beszélgetéshez is felelősséggel és mértékkel.
Hirdetés
Az ünnepi borkampány fő célja a magyar borok megismerésének ösztönzése is. A jellegzetes magyar fajták, mint például a furmint, az olaszrizling, a kadarka, az Irsai Olivér vagy a kékfrankos az elmaradhatatlan Tokaji Aszú az Agrármarketing Centrum borpromóciós tevékenységeinek köszönhetően is egyre népszerűbbek és keresettebbek a világpiacon. Egész évben folyamatos szakmai és a téma iránt érdeklődőknek szóló nyomtatott és online lapokban, személyes és online borszakmai rendezvényeken népszerűsítették idén is ezeket a fajtákat, amelyek már világszinten is egyre nagyobb érdeklődést váltanak ki. A Magyarországon megtermelt bor egyharmada kerül azonban csak külpiaci értékesítésre, így érdemes mindenkinek ezeket a jellegzetes fajtákat idehaza is megismerni, megszeretni, és magyar borral ünnepelni.
További részleteket itt lehet megtudni:
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Munkába állás gyorsan és egyszerűen? A lehetőség adott!
Adódnak olyan élethelyzetek, amikor az ember nem ér rá sokat töprengeni és egy helyben álldogállni. Az egyik ilyen fő szituáció, amikor a lehető leggyorsabban és leghamarabb, SOS kell a munka. Ilyenkor viszont nincs idő az állásinterjúkra és a hosszú kiválasztási folyamatokra. A hangsúly azon van, hogy a munkába állás minél gördülékenyebb legyen – szerencsére sok munkáltató is így gondolja ezt.
Folyékony szerves és granulált, kénes foszfor alaptrágyázási technológia
A hosszú és egyre szárazabb nyár után dönteni kell. Maradunk-e az egyre gyakrabban nem működő szilárd NPK mellett, vagy továbblépünk. Mutatunk egy-egy olyan technológiát, ami a szilárd és már folyékony tápanyagok használatán alapul, és minden berendezés megtalálható hozzá, még a legkisebb gazdaságban is.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatTöbb mint 2.800 hirdetés 39 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés