A Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének célja, hogy friss képet adjon hazánkról és borainkról, ami egyszerre hiteles a szakmának és vonzó a nemzetközi közönségnek. A filmben a Tokaji aszú, a Szamorodni, az Olaszrizling és a Bikavér jelenik meg, de az ügynökség a külföldi aktivitásai során még a Furmintot és a Kékfrankos fajtákat is népszerűsíti, mert ezek mutatkoztak a legerősebbnek a nemzetközi kampányok során.

Az MTI híre szerint Rókusfaly Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos Budapesten, a Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének bemutatóján beszélt a részletekről. A kormánybiztos hozzátette: a film az elmúlt évek nemzetközi tapasztalataira, piackutatásaira és szakértői visszajelzésekre épül. A filmben a Tokaji aszú, a Szamorodni, az Olaszrizling és a Bikavér jelenik meg, de az ügynökség a külföldi aktivitásai során még a Furmintot és a Kékfrankos fajtákat is népszerűsíti, mert ezek mutatkoztak a legerősebbnek a nemzetközi kampányok során.

A Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének célja, hogy friss képet adjon hazánkról és borainkról - Fotó: MTI/Balogh Zoltán
A Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének célja, hogy friss képet adjon hazánkról és borainkról - Fotó: MTI/Balogh Zoltán

A Magyar Bormarketing Ügynökség legújabb imázsfilmje friss és izgalmas perspektívából mutatja be Magyarországot, mint bortermelő országot. A film célja, hogy újradefiniálja hazánkat a borokon keresztül: egyszerre pozícionálja a magyar borokat prémium minőségű, sokszínű és innovatív termékként, miközben bemutatja azt a kulturális és természeti gazdagságot is, amelyből ezek a borok születnek. A filmből több, eltérő hosszúságú változatot is készítettek.

A közlemény szerint a fiatalabb generációkat is szerették volna megcélozni a nyitott és közvetlen hangvétellel, a felelős és mértékletes fogyasztásra ösztönözve. A film hangsúlyozza, hogy a magyar borászat nem csupán múltjára épít, hanem az új generációk, friss stílus és folyamatos innováció jellemzi.

Mednyánszky René, művésznevén Menzkie, a film rendezője elmondta: mintegy 50 ember dolgozott azon, hogy szenvedéllyel, humorral és egyediséggel teli anyag jöjjön létre. Inspirációként szolgáltak nemzetközi gasztrofilm-trendek, de nagyon fontos volt, hogy a magyar karakter megmaradjon. A magyar nyelv különlegessége, a "bor" szó mássága, és a vulkanikus talaj szinte filmre kívánkozott - mondta.

Blazsovszky Péter sommelier, moderátor, Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos, Mednyánszky René, művésznevén Menzkie, a film rendezője és Sági Viktor, a Jazzbois zenekar gitárosa (b-j) a Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének bemutatóján Budapesten az A38 hajón 2025. június 11-én - Fotó: MTI/Balogh Zoltán
Blazsovszky Péter sommelier, moderátor, Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos, Mednyánszky René, művésznevén Menzkie, a film rendezője és Sági Viktor, a Jazzbois zenekar gitárosa (b-j) a Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének bemutatóján Budapesten az A38 hajón 2025. június 11-én - Fotó: MTI/Balogh Zoltán

A zene a borhoz

Sági Viktor, a film zenei világát alkotó Jazzbois együttes tagja szerint a cél az volt, hogy nemzetközileg is érthető, mégis magyarul karakteres hangzást hozzanak létre. Inspirációként szolgált a táj, a szőlő, a kortárs jazz és elektronika, de hallható benne népi dallamfoszlány is. Az együttes a világban sokkal ismertebb, mint Magyarországon - fűzte hozzá, és szeretnék elérni, hogy a magyar borok nemzetközi hírneve is terjedjen a világ borkedvelői közt.

Megosztás

További híreink

A jelenlegi 1-ről 2 hektárra növelnék Romániában az egységes mezőgazdasági támogatáshoz szükséges minimális földterületet

2025.07.10.

A jelenlegi 1 hektárról 2 hektárra növelnék Romániában a minimális földterületet, mely után egységes mezőgazdasági támogatás jár a gazdáknak.

Ingyenes öntözővíz, milliárdos megtakarítás: vízvisszatartó beavatkozások zajlanak országszerte

2025.07.10.

Elindult a Vizet a tájba! program, amelynek keretében jelenleg napi 450–460 ezer köbméter víz kerül visszatartásra, így már 178 millió köbméternél tart az összes betárolt mennyiség.

Mérgező popcorn? – Visszahívta népszerű termékeit a Popz!

2025.07.10.

A magyar vásárlók körében közkedvelt Popz popcorn több ízesítése is visszahívásra került, mivel a csomagolóanyagban egészségre veszélyes vegyületeket találtak.

Egyre több magyar gazda használja a biostimulátorokat az AKI számvetése szerint

2025.07.10.

A biológiai termésnövelők használata egyre több pozitívumot mutat az idő múlásával, a gazdák is egyre inkább megtapasztalják általuk a talajok lassú regenerálódását.

Partner

Fejlesszen velünk! Pályázzon a Poliexttel az öntözésfejlesztési forrásokért!

2025.07.10.

2025 szeptemberétől ismét elérhetők lesznek az öntözésfejlesztési és vízmegtartási, illetve a vízfelhasználási hatékonyságot javító KAP pályázati lehetőségek. Ne hagyja ki, a támogatás mértéke az elszámolható költségek 50%-a, 65%-a vagy akár 70%-a, célterületektől függően.

Mikor jöhet a várt magyar agrárfordulat a mélyütések sorozata után?

2025.07.10.

Az elmúlt időszakban a vállalati hitelezés megtorpanni látszott, és nem volt ez másként a mezőgazdaságban sem.

Partnerhírek
Partner

Fejlesszen velünk! Pályázzon a Poliexttel az öntözésfejlesztési forrásokért!

2025.07.10.

2025 szeptemberétől ismét elérhetők lesznek az öntözésfejlesztési és vízmegtartási, illetve a vízfelhasználási hatékonyságot javító KAP pályázati lehetőségek. Ne hagyja ki, a támogatás mértéke az elszámolható költségek 50%-a, 65%-a vagy akár 70%-a, célterületektől függően.

Partner

Tarlókezelési gyakorlatok változó környezetben

2025.07.09.

A HALVETIC® gyomirtó szer amellett, hogy a csökkentett talajművelési rendszerek alkalmazásának egyik alapvető eleme lehet, kiválóan illeszthető az őszi kalászosok termesztéstechnológiai rendszerébe.

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat

Magro.hu Piactér

Több mint 3.500 hirdetés 213 kategóriában!

Megnézem a hirdetéseket
Hirdetésfeladás