Hirdetés
Ízléses betekintést nyújt a Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmje
A Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének célja, hogy friss képet adjon hazánkról és borainkról, ami egyszerre hiteles a szakmának és vonzó a nemzetközi közönségnek. A filmben a Tokaji aszú, a Szamorodni, az Olaszrizling és a Bikavér jelenik meg, de az ügynökség a külföldi aktivitásai során még a Furmintot és a Kékfrankos fajtákat is népszerűsíti, mert ezek mutatkoztak a legerősebbnek a nemzetközi kampányok során.
Az MTI híre szerint Rókusfaly Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos Budapesten, a Magyar Bormarketing Ügynökség új imázsfilmjének bemutatóján beszélt a részletekről. A kormánybiztos hozzátette: a film az elmúlt évek nemzetközi tapasztalataira, piackutatásaira és szakértői visszajelzésekre épül. A filmben a Tokaji aszú, a Szamorodni, az Olaszrizling és a Bikavér jelenik meg, de az ügynökség a külföldi aktivitásai során még a Furmintot és a Kékfrankos fajtákat is népszerűsíti, mert ezek mutatkoztak a legerősebbnek a nemzetközi kampányok során.

A Magyar Bormarketing Ügynökség legújabb imázsfilmje friss és izgalmas perspektívából mutatja be Magyarországot, mint bortermelő országot. A film célja, hogy újradefiniálja hazánkat a borokon keresztül: egyszerre pozícionálja a magyar borokat prémium minőségű, sokszínű és innovatív termékként, miközben bemutatja azt a kulturális és természeti gazdagságot is, amelyből ezek a borok születnek. A filmből több, eltérő hosszúságú változatot is készítettek.
Hirdetés
A közlemény szerint a fiatalabb generációkat is szerették volna megcélozni a nyitott és közvetlen hangvétellel, a felelős és mértékletes fogyasztásra ösztönözve. A film hangsúlyozza, hogy a magyar borászat nem csupán múltjára épít, hanem az új generációk, friss stílus és folyamatos innováció jellemzi.
Mednyánszky René, művésznevén Menzkie, a film rendezője elmondta: mintegy 50 ember dolgozott azon, hogy szenvedéllyel, humorral és egyediséggel teli anyag jöjjön létre. Inspirációként szolgáltak nemzetközi gasztrofilm-trendek, de nagyon fontos volt, hogy a magyar karakter megmaradjon. A magyar nyelv különlegessége, a "bor" szó mássága, és a vulkanikus talaj szinte filmre kívánkozott - mondta.

A zene a borhoz
Sági Viktor, a film zenei világát alkotó Jazzbois együttes tagja szerint a cél az volt, hogy nemzetközileg is érthető, mégis magyarul karakteres hangzást hozzanak létre. Inspirációként szolgált a táj, a szőlő, a kortárs jazz és elektronika, de hallható benne népi dallamfoszlány is. Az együttes a világban sokkal ismertebb, mint Magyarországon - fűzte hozzá, és szeretnék elérni, hogy a magyar borok nemzetközi hírneve is terjedjen a világ borkedvelői közt.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Cellezzünk, de mikor és hogyan?
2025.07.11.A termelői szakzsargonban sokan mondják cellezésnek a szárbontást, a jól és méltán (el)ismert BactoFil® CELL gyökér- és szármaradványbontó nyomán. Most összefoglaltuk szakmai ajánlásainkat, mikor és hogyan érdemes egy szárbontót jól használni – és mikor nem.
Mit válasszunk az őszi vetésekhez?
2025.07.11.Az őszi borsó fehérjében gazdag, könnyen termeszthető, nitrogénmegkötő növény, annak minden előnyével. A takarmányozásban és a humán élelmezésben egyaránt jól használható. A növényi fehérjék iránti globális kereslet növekedése kedvező környezetet teremt a növekvő termeléshez.
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatMagro.hu Piactér
Több mint 3.500 hirdetés 213 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés