Hirdetés
Díjat nyert Párizsban egy madármegfigyelő marketingkutatót bemutató magyar film
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatóinak videográfiája kapta a legjobb film díját az Advances in Consumer Research fogyasztói kutatásokról szóló nemzetközi konferencián Párizsban, szeptember végén – tudatta a felsőoktatási intézmény az MTI-vel. Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila filmje a madármegfigyelővé váló kutatóról és a madármegfigyelésről, mint a kutatás metaforájáról szól.
Az angol nyelvű film a Lépj be: Az akadémiai világban való boldogulás madármegfigyelési perspektívája. Egy introspektív videokollázs címet kapta. A nyilvánosan is elérhető videót innovatív szemléletéért, különleges perspektívájáért, továbbá a kutatói reflexió megjelenítéséért díjazták.

A filmet itt lehet megnézni: https://vimeo.com/969560662/0d5a1513b3?share=copy
Hirdetés
Az alkotás jól reprezentálja a design-orientált és művészetalapú kutatással foglalkozó Marketing- és Designkommunikáció Tanszék, valamint a Design Business Society Lab designkommunikációs oktató és kutató műhely munkásságát, saját módszertanát, valamint a tudományos megközelítés és a művészi kifejezés találkozását.
A konferencián a Budapesti Corvinus Egyetem csapata három innovatív, kapcsolódó megjelenéssel, összesen hét szerzővel képviseltette magát - írta az egyetem. A film mellett megjelentek egy fotósorozattal: „Fading choices. A photographic data-visualization experiment of consumer decision-making” címmel (szerzők: Bollók Máté, Horváth Dóra, Cosovan Attila) és egy kutatói reflexióra építő workshoppal „Nestworking – “Let the bird out of the cage” – Researcher introspection and escapism workshop” (szerzők: Horváth Dóra, Csordas Tamas, Mitev Ariel, Kisfürjesi Nóra, Bifkovics Bettina).
A közleményben idézték Horváth Dórát, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Designkommunikáció Tanszékének vezetőjét, aki elmondta, tervezőként a tereptárgyakat a madár reakcióinak megfelelően állítja be.
"Úgy kezelem őket, mint ügyfeleket, akik a jelenlétükkel szolgálnak ki engem. Ez mind arra késztet, hogy visszatérjek kutatói pozíciómba, és elgondolkodjak azon, hogyan közelítem meg a kutatást. Ugyanaz a forgatás folyamata, a kamerák beállítása, mint ahogyan a valósághoz viszonyulok kutatóként" – fogalmazott.

A háttérről
Az Association for Consumer Research a fogyasztói magatartás és marketingkutatás egyik szervezete. Az általuk évről évre megszervezett konferencia a szakterület leggyakrabban használt módszerei és megközelítései mellett hangsúlyt fektet a legújabb innovatív megközelítések és módszertanok megjelenítésére - írta a közlemény.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
DR GREEN lombtrágyák az eredményes napraforgó-termesztésért
2025.05.12.A napraforgó gazdaságos termesztés csak intenzív technológiával, de mégis költséghatékonyan valósítható meg. A tavaszi vetést követően az olajos növények (napraforgó, szója) megfelelő gyökértömeg-kialakításához és az energiaháztartásához fontos a foszfor hatékony és gyorsan hasznosítható.
Steyr Terrus és TERRASEM - egy tökéletes gépkapcsolat
2025.05.09.Lukács Ádám a Vas vármegyei Fertőszentmiklós határában, megközelítőleg 200 hektáron gazdálkodik. A nemrég befejeződött tavaszi vetések kapcsán mondta el véleményét az általa használt Pöttinger TERRASEM vetőgépről és a Steyr Terrus traktorról.
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
Médiaajánlat3D táblás kerítés panel a gyártótól! Kerítéspanel, oszlop, drótháló, drótfonat, vadháló, kapu
Kerítés a gyártótól! Drótfonat, drótháló, vadháló, drótkerítés, vadkerítés, oszlop, kapu
Magro.hu Piactér
Több mint 3.400 hirdetés 206 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés