Új, 3 és 4 hengeres kompakt traktorsorozat: a Deutz-Fahr 5D TTV

Az 5D sorozat minden modelljében az SDF Csoport saját FARMotion motorjait alkalmazzák. Az erőforrások a Stage IIIB kibocsátási szabványt tudják, DOC katalizátorral és kipufogógáz-visszavezetéssel, SCR katalizátor és AdBlue nélkül. Az 5090-es és 5100-as modellek 3, vagy 4 hengeres motorokkal rendelhetők, míg az 5110 D TTV csak 4-hengeres változatban érhető el, 113 lóerő maximális teljesítménnyel. A kompakt traktorok 40 km/h-s maximális sebességet 1730/perc csökkentett motorfordulatszám mellett érik el.

a Deutz-Fahr 5D sorozat kompakt traktorai erős blokk-kialakítással és alacsony menetkész tömeggel rendelkeznek. Semelyik más traktorkategória sem ajánlja ugyanezt a minőséget, megbízhatóságot és komfortot szélesebb típus- és funkcióválaszték mellett – írta a szériáról a Dorker. Az Ecoline verziótól a csúcstechnológiás modellekig, az innovatív technológia az alapfelszereltség részét képezi. A négyoszlopos kabin 4-es kategóriájú szűrőrendszerrel felszerelt. A független kerékfelfüggesztésű mellső tengely minden modellhez elérhető.

A Deutz-Fahr 5D TTV 5 modellből áll, amelyek 88 és 113 LE közötti maximális teljesítményt tudnak - Fotó: Deutz-Fahr
A Deutz-Fahr 5D TTV 5 modellből áll, amelyek 88 és 113 LE közötti maximális teljesítményt tudnak – Fotó: Deutz-Fahr

A Deutz-Fahr 5D sorozat műszaki adatai

• FARMotion Stage 3B (Tier 4i) common rail 3 vagy 4 hengeres, turbós, töltőlevegő-visszahűtéses motor DOC kipufogógáz-utókezelő rendszerrel vagy SDF 1000 sorozatú Stage 3A (Tier 3), 3 vagy 4 hengeres turbófeltöltős vagy turbó-töltőlevegő-visszahűtéses motorok elektronikus motorvezérlő rendszerrel
• Motorfordulatszám programozása egy gombnyomással
• 45 ELŐRE + 45 HÁTRA fokozatú Powershift sebességváltó Overspeed (túlpörgetés) funkcióval
• SenseClutch Powershuttle irányváltó 5 fokozatban állítható intenzitású reakcióval és Stop&Go funkcióval.
• 4 kerékre ható tárcsafékek
• 3 fokozatú TLT (540/540ECO/1000). Menetsebességgel arányos TLT és mellső TLT
• Elektro-hidraulikusan működtetett négykerékhajtás, TLT és differenciálzárak (LS és GS)
• 42 l/perc (Ecoline) vagy 54 l/perc teljesítményű hidraulikarendszer (LS és GS)
• 4 oszlopos fülke: páratlan kényelem és optimális kilátás a homlokrakodóra
• Ecoline verzióban is elérhető (mechanikus kapcsolású négykerékhajtás, TLT és differenciálzárak)

Bálázó a Deutz-Fahr mögött
Bálázó a Deutz-Fahr mögött

A további műszaki tartalmak ezen a hivatkozáson elérhetőek német nyelven.

A Deutz-Fahr 5D sorozat látványos videóbemutató anyaga ismerteti az előnyöket

Share Button

Kapcsolódó cikkek

Hatalmas és bivalyerős! A Massey Ferguson valaha épített legerősebb és legnagyobb erőgépe az MF 8700-as. A típusból 5 szériát dobtak piacra, melyek 270-400 LE teljesítmény kö...
John Deere 6125 M – egyértelműen előnyös A 6M sorozatú traktorokat úgy tervezte a John Deere, hogy előnyök sokaságát nyújtsa a gazdák számára a szántóföldeken és az addig vezető úton is. A me...
Mezőgazdasági gépeladás 2014-ben A mezőgazdasági gépkereskedők 2014-ben az elmúlt 10 év legnagyobb árbevételét érték el. A gazdák az új gépek vásárlására tavaly több mint másfélszeres...
Szélesedik a CLAAS kínálata! Két új erőgéppel rukkol elő a világ egyik legnagyobb mezőgazdasági gép gyártója. A CLAAS AXION 800-as családhoz tartozó AXION 800-as és 820-as típusok...
MTZ, a gyáróriás Dutra, Rába, Varitrak… néhány magyar gyártású erőgép, melyek méltán voltak híresek hazánk gazdái körében és persze külföldön is! De van még egy – igaz...
Az MTZ hazai és világpiaci helyzete Előző MTZ-vel foglalkozó cikkünkben az MTZ gyár történetével, történelmével foglalkoztunk. Mai írásunkban az MTZ gépek hazai és világpiaci helyzete ke...