Már tavaly év végén előkészültünk a 2015-ös évre, hogy kellőképp tudjuk segíteni az agrártársadalom munkáját, a kereskedést, üzletkötést és fejlődést. Idén is azért dolgoztunk, hogy bővítsük a gazdák internetes ismereteit, és elterjesszük az online marketing tudást.
Rendezvényeink
2014 év végén már elkezdődött a jelentkezés a Magro.hu első webkonferenciájára, amin mindössze Internet és számítógép segítségével részt vehettek az érdeklődők. Januárban az online marketingről, internetes agrárkereskedelemről és egy egyszerű weblap készítéséről hallhattak a résztvevők. Márciusban elsőként mutattunk be egy új, agrárszereplők biztosításkötését segítő honlapot, illetve kiveséztük a fiatal gazda pályázatot. Novemberben, az eredetileg egy alkalmasra tervezett Agrár Akadémia Webkonferenciát meg kellett ismételnünk a nagy érdeklődés miatt, amikor is az AKG és ökológiai támogatásokról adott elő az MVH és a Biokontroll szakértője.

Második alkalommal rendeztük meg a Gazdag Gazda Konferenciasorozatot, idén a klímaváltozás mezőgazdaságra gyakorolt hatását karoltuk fel. A nyitó, budapesti eseményt Dr. Gyuricza Csaba, MTA doktor, az MVH elnöke nyitotta meg, aki ismertette a téma fontosságát és aktualitását. Olyan partnerek csatlakoztak az ügyhöz, mint az AGRO.bio, a Fertilia, a K&H Bank, Pioneer vagy a Szegedi Gabonakutató. Előadtak neves egyetemi szakemberek, a Nébih és az újonnan alakult Herman Ottó Intézet. A visszajelzések alapján örömmel töltött el minket, hogy a résztvevők nagyra értékelték a konferenciasorozat magas szakmai színvonalát, ami nem csak a mi munkánkat igazolja, de dícséri az előadókat is. Az AGRO.bionak, a Borealis L.A.T.-nak, a Fertiliának, a Phylazonitnak és a Pro-Feednek köszönhetően pedig értékes ajándékokat tudtunk kisorsolni a résztvevők között.

A Magro szerepe a mezőgazdaságban
Mindössze 1 év alatt nagy népszerűségre tett szert a Magro gabona árinformációs rendszere, az MGX, amiben a kukorica ára, a búza átlagára és a gabonaárak együttes mozgása is nyomon követhető. 2015-ben már többen is használták adatainkat, többek között a Híradó.hu, az Agrárágazat, a Napi Gazdaság és az MTI is. Ügyvezetőinkkel interjút készített a Heti Válasz és az Origo.hu is. Szintén rövid idő alatt lendült be tavaly év végén induló mezőgazdasági gép rovatunk is, amiben azóta szinte állandó jelleggel közel 100 élő ajánlat van használt és új gépekből, eszközökből. Határ pedig a csillagos ég!

Még nincs vége
Márciusban megjelent első e-könyvünk, A kukoricatermesztés fortélyai címmel, amelyben hazánk egyik legnépszerűbb szántóföldi növényét mutatjuk be. Összegyűjtöttünk hozzá számos hasznos és praktikus információt, a legfrissebb kutatási eredményeket, hogy kezdőknek és tapasztalt növénytermesztőknek is tudjunk újat mondani.
Új ismeretekkel kibővítettük Gazdag Gazda Tudásanyagunkat, hogy a mai kor követelményeinek megfelelően tisztában legyenek az érdeklődők az internet adta kereskedési lehetőségekkel, online marketinggel.
Létrehoztuk hűségprogramunkat, a Magro Ajánlási Programot, melyben a minket választók járhatnak még jobban, ha ismerőseiknek ajánlják a Magrot. Aki már regisztrált, használhatja is a rendszert, csupán az Adok-veszek menüponton belül kell megadnia ismerősei nevét, email címét, és a meghívás szövegét. A sikeres ajánlások után pedig 1-1 hónap Alap előfizetés jár.
Az év során háromszor is megajándékoztuk ingyenes szakmai hírlevelünkre feliratkozóinkat. Tavasszal műtrágyát, a nyáron környezetvédelmi szakértői felmérést és tudáscsomagot, karácsony előtt pedig értékes könyveket és egy drónt is odaadhattunk a szerencsés nyerteseknek.

És hogy mi várható 2016-ban a Magro háza táján? Sok olyan eseménnyel és fejlesztéssel készülünk, amivel tovább segíthetjük az Ön tevékenységét, hogy sikeresebb és informáltabb legyen jövőre is. Reméljük akkor is velünk tart majd, és figyelemmel kíséri híreinket. Használja a Magro.hu-t, legyen képben a támogatási lehetőségekkel, a terménypiac helyzetével, piaci trendekkel kapcsolatban, és találjon új üzleti partnerekre. Tudja?! Látogasson el a www.magro.hu oldalra. Mi jövőre is itt leszünk, és várjuk!