Azért kampányolnak, hogy több disznóhúst fogyasszanak a magyarok

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztást ösztönző kampány, amelyet az agrártárca a sertéshús marketingjére szánt 440 millió forintos keretből támogat – mondta Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára egy budapesti sajtótájékoztatón és látványfőzésen. Az államtitkár arra emlékeztetett, hogy a tavaly áprilisban megjelent afrikai sertéspestis korlátozta a magyar sertéshús exportját a harmadik piacokra, az így keletkezett túlkínálat miatt is lényeges a belföldi fogyasztás ösztönzése. A kiesést ugyanis ellensúlyozhatja a belső fogyasztás növekedése. A kampánnyal az ellenőrzött és jó minőségű, biztonságos hazai sertéstermékek fogyasztására kívánják felhívni a figyelmet. Ezen kívül fontos szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése is. A sertéshús fogyasztása a […]

Tovább…