Magyar baromfihús a magyar gyomorba: kampányt indított a minisztérium, a marketingközpont és a terméktanács

A minőségi baromfihús fogyasztását népszerűsíti az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) valamint a Baromfi Termék Tanács (BTT) közös kampánya. A harmadik legjelentősebb magyar exportcikk népszerűsítésének célja a baromfihús fogyasztásának növelése. A fehérjében gazdag hús sokféleségének és hasznosságának bemutatása annak érdekében történik, hogy a hazai baromfiból készült termékek a mindennapi étkezés részévé váljanak. […]

Tovább…

Négy országból is kitiltották a magyar baromfihúst a madárinfluenza miatt

Több ország is korlátozó intézkedéseket vezetett be a magyar baromfira, illetve baromfitermékekre a hazánkban is azonosított madárinfluenza miatt. A tilalmak közül négy Magyarország teljes területére kiterjed, így Dél-Korea, az Egyesült Arab Emírségek, Izrael és Tajvan nem fogadja be ezeket a termékeket. A tilalmak nem tartalmaznak végső határidőt, a korlátozás ideje ugyanis nagyban függ a járványhelyzet alakulásától. A harmadik országokra jellemző, hogy csak az ország madárinfluenza mentességének visszaszerzését követően oldják fel a tiltó intézkedéseket. […]

Tovább…