Magyar baromfihús a magyar gyomorba: kampányt indított a minisztérium, a marketingközpont és a terméktanács

A minőségi baromfihús fogyasztását népszerűsíti az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) valamint a Baromfi Termék Tanács (BTT) közös kampánya. A harmadik legjelentősebb magyar exportcikk népszerűsítésének célja a baromfihús fogyasztásának növelése. A fehérjében gazdag hús sokféleségének és hasznosságának bemutatása annak érdekében történik, hogy a hazai baromfiból készült termékek a mindennapi étkezés részévé váljanak. […]

Tovább…

Dühösek a magyar baromfitermelők a szabadkereskedelmi tárgyalások miatt

Több uniós tagállam – köztük Magyarország – szakmai szervezetei tiltakoztak az Európai Unió és a latin-amerikai országokat tömörítő Mercosur csoport közötti szabadkereskedelmi tárgyalások miatt, mivel a hírek szerint az Európai Bizottság hajlandó lenne tovább emelni az unióba vámmentesen behozható baromfihúskvótán. Ez rontana a magyar baromfitermelők helyzetén is. […]

Tovább…

Czerván György: a baromfiágazat teljesítménye folyamatosan növekszik

A baromfiágazat folyamatosan emelkedő teljesítménye alapján Magyarország a harmadik helyen áll az uniós tagországok önellátottsági rangsorában; az eredmény az ágazat szervezettségének, homogén tulajdonosi hátterének, valamint sokszínű struktúrájának és integráltságának köszönhető – hangsúlyozta a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára. […]

Tovább…