Sok magyar terméket vesznek meg a japánok: keresett a liba- és kacsahús, a méz és a bor

A világ egyik legnagyobb Élelmiszer és Ital Szakkiállítása a FOODEX Japan, amelyen immár 12. alkalommal szervezett közösségi magyar megjelenést az Agrármarketing Centrum. A 2019. március 5-8-ig tartó, kizárólag szakmai látogatóknak nyitott eseményen 14 magyar kiállító mutatkozott be. Ők az ázsiai piacon népszerű és jól eladható termékekkel – liba- és kacsahús, likőrök, mézek, borkülönlegességek, fagyasztott élelmiszerek – várták az érdeklődőket. A tokiói esemény az ázsiai térség egyik legnagyobb élelmiszerágazati rendezvénye, amelyen tavaly 83 ország közel 3500 kiállítója mutatta be termékeit a közel 73 ezer látogatónak. A FOODEX Japan Nemzetközi Élelmiszer és Ital Szakkiállítás 162 négyzetméteres magyar standján idén 14 kiállító mutatkozott […]

Tovább…