Érdemes pályázni: rengeteg pénzt kaphatnak, akik reklámozzák az agrártermékeket

200,9 millió eurót, közel 68 milliárd forintot szán az EU agrár-élelmiszeripari termékeinek promóciós tevékenységeinek finanszírozására 2020-ban az Európai Bizottság itthon és külföldön. Az uniós mezőgazdasági termékekkel kapcsolatos promóciós kampányok célja új piaci lehetőségek megnyitása az EU mezőgazdasági termelői és a tágabb élelmiszeripar számára, valamint a meglévő vállalkozásuk felépítésének elősegítése. […]

Tovább…

A szükség nagy úr: Kína felfüggeszti egyes amerikai agrártermékek pótvámját

Kína felfüggeszti egyes amerikai agrártermékek – köztük a szójabab és a sertéshús – esetében a pótvámokat, továbbá támogatja egyes agrártermékek beszerzését – jelentette hivatalos forrásokra hivatkozva a Hszinhua kínai állami hírügynökség. Eszerint a Nemzeti Fejlesztési és Reform Bizottság, valamint a kínai Kereskedelmi Minisztérium közölte, hogy a kínai kormány támogatja a hazai vállalatokat abban, hogy a piac és a Kereskedelmi Világszervezet (WTO) szabályaival összhangban bizonyos mennyiségű amerikai agrárterméket vásároljanak. […]

Tovább…