Ujváry András,  Exline Kompetenciafejlesztő és Tanácsadó Kft.

Ujváry András
Ügyvezető
Exline Kompetenciafejlesztő és Tanácsadó Kft.

Pályafutását 2000-ben a CIB Bank Zrt. call center ügyintézőjeként kezdte, ahol 2002-ben a telesales csoport irányítását vette át. Felelős volt a telefonos akvizíció irányításááért és a kollégák fejlesztéséért.
2003-tól Key Account Managerként dolgozott, 2005-től a terület vezetője lett. Feladata volt a Bank külső értékesítési csatornájának irányítása, a szerződött partnerek fejlesztése. Partnerei voltak: ING Biztosító Zrt., Generali-Providencia Biztosító Zrt., Aranykor Nyugdíjpénztár, Otthon Centrum, Duna House, Bankbroker Kft.
A válság alaposan átrendezte a külső értékesítők piacát, ezért rövid fiókigazgatói megbízása után 2011-től a Magyar Cetelem Bank Zrt. Key Account Manager csapatának irányítását vette át. Partnerei a legnagyobb kereskedelmi láncok (Media Markt, Obi, Euronics, Extreme Digital) voltak, ahol az áruhitelezés és a hitelkártya értékesítés volt a fő fókusz.
2013-ban tulajdonossá vált az Exline Kft-ben, megszerzett üzeleti és értékesítési tapasztalatait felhasználva kifejlesztette egyedülálló üzleti érdekérvényesítő tréningjét, valamint megkezdte tanácsadói működését. Szakmai kompetenciáit pszichodráma és szupervíziós képzéseken fejleszti.